Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Γιατί ο εισαγγελέας αφήνει ελεύθερους τους κακοποιούς

Είμαι αστυνομικός και για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να σας αποκαλύψω το όνομά μου. Όμως θα σας περιγράψω, για να μάθει ο κόσμος...



ακριβώς πώς έχουν τα πράγματα, με τις συλλήψεις διάφορων κακοποιών που πιάνουμε και τους αφήνει τελικά ο εισαγγελέας ελεύθερους.
Πολλές φορές στο planet-greece, έχω διαβάσει να λέτε ότι οι αστυνομικοί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους γιατί με ελειπή στοιχεία στέλνουμε στον εισαγγελέα όσους συλλαμβάνουμε. Όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Γιατί σας λέω εγώ ότι έστω ότι είναι έτσι τα πράγματα, ότι δηλαδή δεν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και τους στέλνουμε με δικογραφία που παρουσιάζει ελείψεις. Ο κύριος Ανακριτής, τι δουλειά κάνει; Αφού βλέπει ότι τους δίνουμε στοιχεία από αυτόπτες μάρτυρες, γιατί δεν τους καλεί για εξέταση, πριν - ελαφρά τη καρδία - αποφασίσει να τους αφήσει ελεύθερους, έστω και προσωρινά;

Και μιας και αναφέρομαι στο "προσωρινά ελεύθεροι" να σας πω και το εξής... Το ξέρετε ότι τους Έλληνες που συλλαμβάνουμε τους προφυλακίζουν με το παραμικρό ενώ τους αλλοδαπούς, που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να τους ξαναβρούμε, τους αφήνουν προσωρινά ελεύθερους ορίζοντάς τους τακτική δικάσιμο;

Λένε ότι η δικαιοσύνη είναι τυφλή. Εγώ, ως αστυνομικός της Ασφάλειας, λέω ότι η δικαιοσύνη είναι και κουφή αλλά και αργόσχολη. Βαριούνται να κάνουν τη δουλειά τους. Και πείτε μου εσείς, με τι κουράγιο να βγω να κάνω συλλήψεις όταν ο εισαγγελέας και ο ανακριτής τους αφήνουν ελεύθερους;

(ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ-ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.