Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Παραχωρήσαμε τα 2/3 του εναέριου χώρου μας;

Κι όμως.Αυτό το απίστευτο καταγγέλλουν μεταξύ άλλων οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων που ψηφίστηκε πρόσφατα,αγνόησε εντελώς τις απόψεις τους ,που είχαν κατατεθεί μεταξύ άλλων και μέσω της δημόσιας διαβούλευσης στο ίντερνετ,όπως λένε σε ανακοίνωσή τους.Διαβάστε...


ολόκληρη την ανακοίνωση και δείτε γιατί τίθεται πλέον και θέμα ασφάλειας στις πτήσεις.


ΕΝΩΣΗ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
AIR TRAFFIC CONTROLLERS’ ASSOCIATION OF GREECE
Member of the International Federation of air Traffic Controllers’ Associations – IFATCA
ΤΘ 73 880, 16710 ΕΛΛΗΝΙΚΟ / PO BOX 73 880, 16710 HELLINIKO ��+30 210 9972787 +30 210 9972779
Fax: +30 210 9644734 e-mail: info@eeeke.gr website: www.eeeke.gr
info@eeeke.gr www.eeeke.gr
Ελληνικό, 18 Μαρτίου 2011

Δελτίο Τύπου

Το ΔΣ της ΕΕΕΚΕ στην προσπάθεια του να ενημερώσει το επιβατικό κοινό, τις αεροπορικές εταιρείες και την τουριστική κοινότητα για την κατάσταση που επικρατεί στη εναέρια κυκλοφορία της χώρας μας αναφέρει τα παρακάτω :
Έχουν γίνει περικοπές των μισθών μας, όπως σε όλους τους εργαζόμενους και ακούμε φήμες για περαιτέρω περικοπές λόγω της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου. Επιπρόσθετα η καταβολή των δεδουλευμένων αμοιβών – νυχτερινών και αργιών -καθυστερεί από τον Ιανουάριο του 2011. Ως γνωστό ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας παρέχεται 24 ώρες την ημέρα όλο το χρόνο.
Παρά τις επί μία δεκαετία προσπάθειες του κλάδου μας να πείσουμε τις εκάστοτε κυβερνήσεις ότι ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας δεν μπορεί να λειτουργήσει στα πλαίσια του στενού δημόσιου τομέα και παρά το πάγιο αίτημα του κλάδου μας για έξοδο από το δημόσιο και μετατροπή της υπηρεσίας μας σε ΝΠΙΔ με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας υπό κρατικό ελέγχο, η σημερινή κυβέρνηση με τον πρόσφατα ψηφισμένο νόμο 3913/2011 (περί αναδιάρθρωσης υπηρεσιών ΥΠΑ) όχι μονό δεν κινήθηκε προς αύτη την κατεύθυνση αλλά δημιούργησε καινούργια προβλήματα στις υπηρεσίες μας. Ο πιο πάνω αναφερόμενος νόμος, στην διάρκεια της συζήτησης του οποίου δεν ελήφθησαν υπόψη καμία από τις προτάσεις μας , μας σπρώχνει ακόμα πιο βαθειά στο δημόσιο με ότι συνεπάγεται με αυτό (αναλογία προσλήψεων 1 προς 5 και μεγάλη μείωση των επενδύσεων σε υλικοτεχνική υποδομή).
Να σημειωθεί ότι η οποιαδήποτε επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό και μέσα στη ΕΚ είναι πλήρως ανταποδοτική μέσω των τελών υπέρπτησης του εναέριου χώρου που καταβάλλονται από του χρήστες (αεροπορικές εταιρείες) και οι απαιτούμενες προσλήψεις για την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας μας δεν υπερβαίνουν τις (60) εξήντα
Τέλος αναφέρουμε ότι ο πρόσφατα ψηφισμένος νόμος διακρίνεται από αστοχίες και προχειρότητες που έχουν να κάνουν με τις αρμοδιότητες διευθύνσεων και τμημάτων αλλά και λανθασμένες και ασαφείς περιγραφές σχετικά με την παροχή έλεγχου εναέριας κυκλοφορίας μόνο πάνω από την ελληνική επικράτεια και όχι πάνω από τα διεθνή ύδατα τα οποία αποτελούν τα 2/3 του Ελληνικού FIR. Αυτό το τελευταίο είναι ενδεχόμενο να δημιουργήσει προβλήματα που αφορούν την εθνική κυριαρχία.
Κατόπιν τούτων και με δεδομένη τη έλλειψη προσωπικού και μέσων δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τη διαχείριση της ΕΚ χωρίς μεγάλες καθυστερήσεις στη διάρκεια της θερινής περιόδου, όταν μάλιστα αναμένεται μια αύξηση της αεροπορικής κίνησης κατά 12% με 15%.
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας, που διαχειρίζεται το 85% των τουριστικών αφίξεων στην χώρα, χρειάζεται ήρεμο εργασιακό περιβάλλον και ασφαλείς επιχειρησιακές διαδικασίες, προκειμένου να επιτελέσει το έργο του αποτελεσματικά.
Προς τούτο παρακαλούμε τον Υπουργό Μεταφορών να δώσει άμεση λύση στα προβλήματά μας, που εν τέλει δεν έχουν κανένα κόστος για το Δημόσιο.
Το Δ.Σ. τη ΕΕΕΚΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.