Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Το 2015 έτοιμη η πρώτη γραμμή του μετρό στη Θεσσαλονίκη.Για τα υπόλοιπα που μας τάζουν...βλέπουμε.

" Μπορούμε το 2015 να έχουμε ολοκληρωμένη τη γραμμή από τον σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι την Μίκρα της Καλαμαριάς"δήλωσε ο... 



υφυπουργός υποδομών μεταφορών και δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης,που κατάγεται και από τη Βόρειο Ελλάδα.Σε ότι αφορά τις επεκτάσεις (όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι) είπε πως επιταγχύνεται η ολοκλήρωση των μελετών για να δημοπρατήθεί ηπρώτη γραμμή Δυτικά κατά μήκος της οδού Λαγκαδά προς την Ευκαρπία και τα Νοσοκομεία, μέσα στο 2013. Διαμορφώθηκε το συνολικό σχέδιο του δικτύου του μετρό με μια γραμμή ακόμη προς τα Δυτικά που θα περνά από την Ξηροκρήνη, τους Αμπελόκηπους, τη Μενεμένη και το Ελευθέριο-Κορδελιό, μια γραμμή από το ΑΠΘ μέχρι την Τούμπα, την Χαριλάου και την Νέα Ελβετία και μια γραμμή που θα συνδέει τη Μίκρα με το Αεροδρόμιο, για την οποία υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις άλλων μέσων σταθερής τροχιάς, πλην του μετρό. Όταν θα ολοκληρωθούν οι μελέτες θα γίνει και η τελική επιλογή του μέσου για το αεροδρόμιο.

Ξεκινήσε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης και το ΑΠΘ για την κατασκευή χώρων στάθμευσης (parking) και σταθμών μετεπιβίβασης. Εκτός του Μετρό, στο σχεδιασμό για τις οδικές μεταφορες στη Θεσσαλονίκη ο κύριος Μαγκριώτης είπε πως περιλαμβάνονται και τα εξής έργα:

α) Δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι με τις ακτινωτές συνδέσεις τους με το πολεοδομικό συγκρότημα, η εσωτερική και εξωτερική περιφερειακή.

β) Οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με τις πρωτεύουσες της Κεντρικής Μακεδονίας με οδικούς άξονες που θα έχουν τα χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου (μερικοί ήδη έχουν κατασκευαστεί και είναι σε χρήση και η κατασκευή των υπολοίπων είναι σε εξέλιξη αυτήν την περίοδο, μέχρι το 2015).

γ) Η ολοκλήρωση του διάδρομου προσγείωσης - απογείωσης του αεροδρομίου και η μελέτη σκοπιμότητας ενός νέου αεροσταθμού.

δ) Ο επανασχεδιασμός των γραμμών του ΟΑΣΘ με βάση το δίκτυο των γραμμών του μετρό και η ανάπτυξη στη συνέχεια συμπληρωματικών γραμμών τραμ, εκεί όπου η πόλη δεν θα καλύπτεται από το μετρό.

Όπως διαπιστώνετε και εσείς "λεφτά υπάρχουν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.