Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Η αναβάθμιση του περιφερειακού Θεσσαλονίκης και οι μελέτες για τον εξωτερικό περιφερειακό .

Διαβάστε τι σχεδιάζει το υπουργείο υποδομών για τη Θεσσαλονίκη.Προσέξτε ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ...


Ο υφυπουργός υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης που κτάγεται και από τη Β.Ελλάδα μιλώντας σε εκδήλωσε είπε πως ετοιμάζεται η αναβάθμιση του περιφερειακού της Θεσσαλονίκης και είναι έτοιμες οι μελέτες για τον νέο εξωτερικό περιφερειακό.Είπε χαρακτηριστικά:
«Το νέο αναπτυξιακό έργο του Εξωτερικού οδικού δακτυλίου, γενικότερα, στοχεύει μέσω της βελτίωσης του υπάρχοντος δικτύου οδικής υποδομής της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης, στην αναβάθμιση του επιπέδου των μεταφορών, αλλά και της ποιότητας ζωής της πόλης, στη βάση βιώσιμης κινητικότητας, σεβόμενο το περιβάλλον και εναρμονισμένο με μία ορθολογική χωροταξική πολιτική.
Στο τμήμα που μελετάται σε πρώτη φάση (για δημοπράτηση έως τον Κόμβο Πεύκων), έχει δοθεί προτεραιότητα, για τους εξής αναπτυξιακούς λόγους:
α) Θα προσφέρει άμεση κυκλοφοριακή αποφόρτιση στην πρόσβαση των οικισμών Πεύκων, Φιλύρου, Ασβεστοχωρίου, Εξοχής, Πανοράματος, Χορτιάτη στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης, την Εσωτερική Περιφερειακή Οδό και την Εγνατία Οδό .
β) Αποτελεί το 1ο τμήμα της εξωτερικής περιφερειακής, με τη συμπλήρωση του 2ου σκέλους του οποίου (σύνδεση Α/Κ Χορτιάτη με Αεροδρόμιο), θα επιτευχθεί η σύνδεση της Εγνατίας Οδού με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» .


γ) Επιπλέον, με τους νέους ανισόπεδους κόμβους, του νέου τμήματος, ως συνέχειας αυτών του ήδη κατασκευασμένου τμήματος από Κ1 (Ε.Ο.) έως Α/Κ 4 (ΤΙΤΑΝ), επιζητείται να διασφαλιστεί η καλύτερη κατανομή των κυκλοφοριακών φόρτων στο υφιστάμενο και το νέο οδικό δίκτυο και να εξυπηρετηθούν οι διαμορφούμενες χρήσεις γης της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης.

Ο Εξωτερικός Οδικός Δακτύλιος διαφοροποιείται από την προηγούμενη χάραξη της Εξωτερικής Περιφερειακής και αποκτά ηπιότερο χαρακτήρα, και εντάσσεται στη λογική της αποτελεσματικής λειτουργίας της βιώσιμης πόλης. Έτσι, θα αποφορτίσει τις μετακινήσεις από τον αστικό πυρήνα της πόλης και ταυτόχρονα θα λειτουργήσει ως αρτηρία σύνδεσης των περιαστικών οικιστικών κέντρων.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η άμεση προτεραιότητα σχεδιασμού και υλοποίησης του βορειοανατολικού τμήματος από τον κόμβο της Ευκαρπίας, ο οποίος θα συνδεθεί και με την Εγνατία Οδό με νέο οδικό τμήμα μέχρι τον κόμβο του Γηροκομείου. Το τμήμα αυτό κατευθύνεται προς τους οικισμούς Πεύκων, Ασβεστοχωρίου και Εξοχής.

Το τμήμα αυτό του Εξωτερικού Οδικού Δακτυλίου λειτουργεί ουσιαστικά και ως ακτινική σύνδεση βοηθώντας την αποσυμφόρηση της κορεσμένης σήμερα αρτηρίας που συνδέει τους τρεις προαναφερθέντες οικισμούς με τον Εσωτερικό Οδικό Δακτύλιο.

Ο Εξωτερικός Οδικός Δακτύλιος θα είναι αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης ανά κατεύθυνση, και ταχύτητα μελέτης 90 km/h σε όλο το μήκος του.

Το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής του 1ου τμήματος ανέρχεται σε: 120 εκατ. ευρώ μαζί με τις απαλλοτριώσεις.

Το έργο θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και η δημοπράτησή του προγραμματίζεται για το τέλος του τρέχοντος έτους, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2015».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.