Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Ερευνούν τις "δραστηριότητες" του Αντρίκου

Τη διερεύνηση της υπόθεσης των δανειοδοτήσεων των Δήμων Ζωγράφου και Αχαρνών, αλλά και του δημοσιεύματος για τον αδελφό του Πρωθυπουργού, Αντρίκο, που τον φέρει να...


είναι στέλεχος πολυεθνικής επενδυτικής εταιρείας η οποία σχετίζεται με χαρτοφυλάκια επισφαλειών κρατών (CDS), μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα έδωσαν οι εισαγγελείς Εφετών, αρμόδιοι για οικονομικά θέματα.

Σε ό,τι αφορά τους Δήμους, την περασμένη εβδομάδα δημιούργησαν προσωρινή εμπλοκή στην έγκριση από το ΔΝΤ της 5ης δόσης του δανείου. Πταισματοδίκης θα ερευνήσει αν στα δάνεια που τους δόθηκαν τηρήθηκαν νόμιμες διαδικασίες για τη χορήγησή τους.

Η εντολή για την έρευνα που αφορά τον αδελφό του Πρωθυπουργού, δόθηκε μετά από δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας που ανέφερε πως ο κ. Αντρίκος Παπανδρέου είναι στέλεχος πολυεθνικής επενδυτικής εταιρίας που σχετίζεται με χαρτοφυλάκια επισφαλειών κρατών (CDS), μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Η έρευνα θα διενεργηθεί από Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών ο οποίος καλείται να εξακριβώσει την βασιμότητα του δημοσιεύματος και να διαπιστώσει αν τίθεται θέμα διάπραξης αδικημάτων σε βάρος της εθνικής οικονομίας.

Πάντως, ο κ. Αντρίκος Παπανδρέου ήδη από χθες απέρριψε τους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται σε δημοσίευμα εφημερίδας (Ελευθεροτυπία) με γραπτή του δήλωση.

Η δήλωση του κ. Παπανδρέου, έχει ως εξής:

«Η σημερινή "αποκάλυψη" της Ελευθεροτυπίας αναφέρεται στην συμμετοχή μου σε μια Επιτροπή Στρατηγικής ενός κεφαλαίου Αειφορίας της Unigestion το οποίο ονομάζεται Unigestion-Ethos Environmental Sustainability L.P.. Όπως είναι δημόσια γνωστό και από την συμμετοχή μου σε παρουσιάσεις καθώς και από το βιογραφικό μου, είμαι μέλος αυτής της επιτροπής από το Γενάρη του 2009. Συνεπώς δεν αποτελεί κάποια είδηση την οποία εσκεμμένα είχα αποκρύψει. Τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής είναι διακεκριμένοι ειδικοί στο χώρο τους.
Ο ρόλος της επιτροπής που συνεδριάζει μόνο μια φορά το χρόνο είναι να παρέχει στρατηγική ενημέρωση για τις περιβαλλοντικές κατευθύνσεις στο χώρο των εναλλακτικών μορφών ενέργειας και της αειφόρου ανάπτυξης. Η συμμετοχή μου συνδέεται άμεσα με την ιδιότητα μου ως ακαδημαϊκού στα ζητήματα της περιβαλλοντικής οικονομικής.
Ο ρόλος αυτός είναι αυστηρά προσδιορισμένος και δεν έχει οποιαδήποτε σχέση, όπως παραπλανητικά υποδηλώνει ο τίτλος της εφημερίδας, με ελληνικά ή άλλα CDS. Γενικότερα, όπως και στο παρελθόν έχω δηλώσει, δεν έχω ουδεμία σχέση με CDS.
Για όλα τα ανωτέρω επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου».


Διαβάστε επίσης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.