Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

GP Γερμανίας: Στα 55 χιλιοστά κρίθηκε η pole!

Συναρπαστική η εξέλιξη των σημερινών κατατακτήριων δοκιμών με τον Μαρκ Γουέμπερ να επικρατεί για 55 χιλιοστά του Λιούις Χάμιλτον... 


Για πρώτη φορά φέτος ο Φέτελ δε θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Αυτό συνολικά είχε να συμβεί από πέρυσι στη Μόντσα.
Στην πρώτη περίοδο Q1 βρέθηκαν εκτός οι έξι οδηγοί των τριών τελευταίων ομάδων και ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Sauber.

Στη δεύτερη περίοδο Q2 τα πράγματα πήραν άγρια τροπή με αρκετούς οδηγούς να δίνουν συγκλονιστική μάχη για τη 10αδα. Μέχρι την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης του 15λεπτου οι Σουμάχερ, Πετρόφ, Χάιντφελτ πάλευαν για τη 10η θέση με χαμένο τελικά το Γερμανό της Renault που τον πέταξε έξω ο teammate του. Όμως και για τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή τα πράγματα δεν ήταν καλά καθώς ο έτερος πιλότος της Mercedes Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν σαφώς ταχύτερος σε όλες τις προσπάθειες.

Έτσι λοιπόν στην τελική δεκάδα βρέθηκαν οι Red Bull, Ferrari, McLaren, Mercedes με τη Renault του Πετρόφ και τον Άντριαν Σούτιλ να κάνει την έκπληξη με την Force India φέρνοντας τέσσερις Γερμανούς πιλότους μέσα στη 10αδα.

Ίσως ήταν η πρώτη φορά φέτος στις δοκιμές που δεν ήταν απόλυτα προβλέψιμο τι θα γίνει στη μάχη της pole. Ο Φέτελ χάνοντας σταθερά στο δεύτερο χρονομετρημένο κομμάτι της πίστας έδειχνε να μην μπορεί, τη στιγμή που ο Αλόνσο από χτες και ο Χάμιλτον σήμερα στην πράξη φάνταζαν ικανοί για το κάτι παραπάνω.

Τονίζουμε το «στην πράξη» γιατί έρχεται σε αντίθεση με τις χθεσινές δηλώσεις του Χάμιλτον ότι «οι McLaren δεν θα είναι ανταγωνιστικές στις κατατακτήριες δοκιμές». Ο Βρετανός αποδείχτηκε εν μέρει ακριβής καθότι ο teammate του Τζένσον Μπάτον περιορίστηκε στην 7η θέση χάνοντας και από τη Mercedes του Ρόσμπεργκ.

Ο Χάμιλτον όμως θα μπορούσε κάλλιστα να έχει πάρει την πρώτη του pole position φέτος, η διαφορά του από τη Red Bull του Γουέμπερ ήταν μόλις 55 χιλιοστά. Χρειάστηκε μάλιστα ο Αυστραλός όπως και ο Γερμανός teammate του να κάνουν 2η προσπάθεια και να εξαντλήσουν τα όρια της RB7.
 Μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειας του ο Χάμιλτον έκανε λόγο για «τέλειο γύρο».

Ο Αλόνσο από την πλευρά του φάνηκε να πιστεύει ότι μπορούσε και προσπάθησε 2η φορά η ταχύτητα της Ferrari δεν ήταν όμως σήμερα αρκετή για να τον φέρει στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Ο Ισπανός έχει διαφορά από τους πρωτοπόρους και καθότι κανείς τους δεν έχει σώσει σετ μαλακής γόμας είναι εξαιρετικά αμφίβολο να γίνουν εκτιμήσεις για την εξέλιξη του αγώνα αύριο.

Μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο poleman Μαρκ Γουέμπερ δήλωσε: «Η απόδοση μου έχει βελτιωθεί στους τελευταίους αγώνες και στη συγκεκριμένη πίστα έχω καλά αποτελέσματα στο παρελθόν. Σκεφτόμουν αφού ολοκλήρωσα την προσπάθειά μου ότι αν κάποιος με περάσει θα το αξίζει γιατί δεν είχα αφήσει τίποτα. Ήμουν στο απόλυτο όριο, έκανα τέλειο γύρο».

Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον που εκκινεί δίπλα στο Γουέμπερ αύριο προσπάθησε να ανασκευάσει τις χθεσινές του δηλώσεις για την ανταγωνιστικότητα της MP4/26: «Προφανώς υποτίμησα το πόσο καλό θα είναι το μονοθέσιο μας με ελαφρύ φορτίο καυσίμου. Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους γύρους που έχω κάνει ποτέ. Καθόμουν στο μονοθέσιο πριν το Q3 και σκεφτόμουν ότι καμιά φορά είναι καλύτερο να μασάς παρά να μιλάς. Ήταν η καλύτερη περίοδος δοκιμών για μας φέτος».

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ που θα εκκινήσει δυο θέσεις μακριά από το σύνηθες τόνισε: « Δεν είμαι απογοητευμένος, θα ήθελα να είμαι πιο ψηλά αλλά ήταν δύσκολη μάχη. Δεν μπόρεσα να βρω το ιδανικό ζύγισμα για το μονοθέσιο. Για αύριο πιστεύω ότι θα βρέξει και το θέμα είναι πότε και που θα χτυπήσει την πίστα». 

Ο αυριανός αγώνας θα μεταδοθεί αύριο απευθείας από τον Alpha στις 14:00

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός                   Ομάδα                      Χρόνος          Διαφορά 

 1.  Mark Webber             Red Bull-Renault        1n30.079
 2.  Lewis Hamilton          McLaren-Mercedes     1n30.134        + 0.055
 3.  Sebastian Vettel        Red Bull-Renault         1n30.216        + 0.137
 4.  Fernando Alonso        Ferrari                        1n30.442       + 0.363
 5.  Felipe Massa             Ferrari                        1n30.910       + 0.831
 6.  Nico Rosberg            Mercedes                    1n31.263       + 1.184
 7.  Jenson Button           McLaren-Mercedes      1n31.288       + 1.209
 8.  Adrian Sutil               Force India-Mercedes  1n32.010       + 1.931
 9.  Vitaly Petrov             Renault                       1n32.187       + 2.108
10.  M. Schumacher       Mercedes                    1n32.482       + 2.403
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m33.180s                  Διαφορά με πρώτο Q2
11.  Nick Heidfeld         Renault                       1m32.215   + 1.217
12.  Paul di Resta         Force India-Mercedes  1m32.560   + 1.562
13.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth   1m32.635   + 1.637
14.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth    1m33.043   + 2.045
15.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari             1m33.176   + 2.178
16.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari    1m33.546   + 2.548
17.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari     1m33.698   + 2.700
Χρόνος εισόδου στο Q1:1m33.664s               Διαφορά με πρώτο Q1
18.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m33.786   + 1.960
19.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault            1m35.599   + 3.773
20.  Timo Glock            Virgin-Cosworth           1m36.400   + 4.574
21.  Karun Chandhok        Lotus-Renault          1m36.422   + 4.596
22.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth      1m36.641   + 4.815
23.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth              1m37.011   + 5.185
24.  Daniel Ricciardo      HRT-Cosworth           1m37.036   + 5.210

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.