Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Μαλλιοτραβιούνται Ραγκούσης - Ρέππας.Αλλά ο...παλιός είναι αλλιώς.Όλο το παρασκήνιο.

Η εμμονή του Ραγκούση να αποδείξει ότι είχε δίκιο στην κόντρα του με τους ταξιτζήδες και πως ο Ρέππας τα έκανε όλα λάθος ,δημιούργησε κόντρα με τον υπουργο διοικητικής μεταρρύθμισης ,με αποτέλεσμα το "ξεβράκωμά του" από τον Ρέππα.Η αρχή έγινε με...


ένα non paper που έστειλε ο υπουργός μεταφορών στους δημοσιογράφους.Το non paper ανέφερε απόφαση του ΣτΕ σχετικά με την απελευθέρωση του επαγγέλματος οδικών μεταφορών ,που ο Ραγκούσης τη μετέφρασε από μόνος του ως δικαίωση των θέσεών του,που αφορούν την πλήρη απελευθέρωση των επαγγελμάτων χωρίς κανέναν περιορισμό.Στη συνέχεια ο Ραγκούσης άρχισε τις διαρροές ,που δυστυχώς γι αυτόν τις έμαθε ο Ρέππας.Έτσι άρχισε και αυτός τις διαρροές σχετικά με τα εύσημα που πήρε ο Ραγκούσης από την τρόικα για την πορεία της αξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών και του ΟΣΕ,που όμως προχωρά ,βάση του σχεδίου του κ.Ρέππα αλλά και του πρόσφατα αποπεμφθέντα από τον Ραγκούση , γ.γρ.του υπουργείου μεταφορών Χάρη Τσιόκα.Ουσιαστικά ο Ρέππας έλεγε πως ο Ραγκούσης παίρνει συγχαρητήρια, για το έργο όμως του Ρέππα.Το αποκορύφωμα όμως ήρθε με επίσημη γραπτή ανακοίνωση του  υπουργού διοικητικής μεταρρύθμισης που "ξεβράκωσε" στην κυριολεξία τον Ραγκούση,ιδιαίτερα σε ότι αφορά τους χειρισμούς του με τα ταξί εν μέσω τουριστικής περιόδου.Η δήλωσή του είναι μικρή και περιεκτική και αξίζει να τη διαβάσετε ολόκληρη για να δείτε πως μέσα σε λίγες γραμμές ,ο "παλιός" Ρέππας ξεγυμνώνει το "νέο" Ραγκούση.


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
& ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 30 Αυγούστου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή δημοσιεύματα για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων, ο Υπουργός Δημήτρης Ρέππας, που χειρίστηκε σχετικά θέματα όταν είχε την αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ουδέποτε κρίθηκε αντισυνταγματικό Προεδρικό Διάταγμα για το άνοιγμα των επαγγελμάτων που με δική μου υπογραφή εστάλη στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Όσον αφορά στο επάγγελμα των μεταφορέων, «άνοιξε» για μεν τα φορτηγά δημόσιας χρήσης (ΦΔΧ) με το Ν. 3887/2010, για δε τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης (ΦΙΧ) με Κοινή Υπουργική Απόφαση (αρ. ΚΥΑ: Α8/63771/6239, ΦΕΚ 675), που εκδόθηκε ακριβώς σε συνέχεια αποφάσεων του ΣτΕ, προκειμένου το Δημόσιο να συμμορφωθεί στις συγκεκριμένες αποφάσεις.
Όσον αφορά στο Π.Δ. για τα ταξί, ουδέποτε στάλθηκε στο ΣτΕ. Αν το Π.Δ. για τα ταξί είχε σταλεί εγκαίρως στο Συμβούλιο της Επικρατείας, τότε δύο τινά θα μπορούσαν να συμβούν:
Α) Το ΣτΕ, πράγμα βέβαιο, να εγκρίνει το σχετικό Π.Δ. και η χώρα να μην έχει δοκιμάσει αυτήν την αναστάτωση μέσα στην τουριστική περίοδο.
Β) Το ΣτΕ να μην εγκρίνει το Π.Δ. και επομένως οι επαγγελματίες να μην έχουν κανένα λόγο να στραφούν εναντίον της Κυβέρνησης.
Επειδή όμως, όχι μόνον η νομολογία, αλλά και οι πρόσφατες γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ συνηγορούν, είναι βέβαιο ότι θα ενέκρινε το Π.Δ.
Δεν προκύπτει λοιπόν από πουθενά ότι υφίσταται θέμα συνταγματικότητας. Αντιθέτως μάλιστα».


(σσ.planet-greece:Με τις υγελιας σας κύριε Ραγκούση!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.