Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Συλλέκτης πολύτιμων τροχών

Το γκαράζ του Ραλφ Λόρεν διαφέρει αισθητά από το μέσο αμερικανικό. Στο εσωτερικό του δεν υπάρχουν μισογεμάτα κουτιά από χρώμα ούτε χαλασμένα παιδικά παιχνίδια ή μισοσπασμένα πλακάκια. Αντίθετα, είναι πεντακάθαρο, απόλυτα τακτοποιημένο και σπαρτιάτικα λιτό διακοσμητικά, εκτός από το πολύτιμο περιεχόμενό του: πάνω από 70 από τα σπανιότερα και ομορφότερα αυτοκίνητα στον κόσμο. Δείτε τα!...
Ένα πραγματικό μουσείο άψογα διατηρημένων αυτοκινήτων, που εδράζεται στο κτήμα του στο Κάτονα της Νέας Υόρκης. Η συλλογή του καλύπτει οκτώ δεκαετίες από την ιστορία της αυτοκίνησης και ο Ραλφ Λόρεν είναι τόσο περήφανος γι΄ αυτήν, που θέλει να τη μοιράζεται με όλο τον κόσμο. Όλοι μπορούν να επισκεφτούν τη συλλογή του.

Ο πατριάρχης του αμερικανικού lifestyle, σε αντίθεση με πολλούς δισεκατομμυριούχους που κλειδώνουν τα αυθεντικά έργα σε ένα χρηματοκιβώτιο και εκθέτουν στο σπίτι τους αντίγραφα, είναι ένας άνθρωπος που χαίρεται τη ζωή και τα αντικείμενα που αποκτά, όσο κι αν κοστίζουν αυτά. Πολύ συχνά επιλέγει κάποιο ως το κατάλληλο αυτοκίνητο για να τον μεταφέρει σε μια εκδήλωση - τι κι αν αυτό έχει συμπληρώσει πάνω από πενήντα χρόνια ζωής; Φέτος ξεχώρισε 17 μοντέλα για να τα εκθέσει στο Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών του Παρισιού, ένας φόρος τιμής ενός δημιουργού μόδας στην παγκόσμια πρωτεύουσά της. Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό μέχρι τις 28 Αυγούστου και είναι ένας καλός λόγος -όχι βέβαια ο μοναδικός- για να επισκεφτεί ένας άντρας τη γαλλική πρωτεύουσα. Για τους φανατικούς, βέβαια, που θέλουν να θαυμάσουν από κοντά μια Bugatti Atlantic ή μια Mercedes 300 SL Gullwing δεν υπάρχει ούτε Πύργος του Άιφελ ούτε γαλλικό καμπαρέ

Το καθένα κοστίζει μια περιουσία και όλα αποτελούν σταθμούς στην ιστορία της αυτοκίνησης.




Blower Bentley, 1929
Αυτό είναι το original Bond car, σύμφωνα με το δημιουργό του θρυλικού 007 Ίαν Φλέμινγκ. Το αυτοκίνητο, σε αντίθεση με τον ήρωα, δείχνει σήμερα παλιό, όμως είναι το ίδιο ραφινάτο.
Ferrari 250 Testa Rossa, 1958
Πρόκειται για ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα που έβγαλε το Μαρανέλο. Οι λεπτές γραμμές που σχεδίασε ο Σέρτζιο Σκαλιέτι ταιριάζουν απόλυτα στην αισθητική του Ραλφ Λόρεν.




Bugatti 57SC Atlantic Coupe, 1938
Ίσως το ωραιότερο μοντέλο που έβγαλε ποτέ η Bugatti και ένα από τα ωραιότερα μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Οι καμπύλες του θεωρούνται ανεπανάληπτες. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα κινούμενο γλυπτό.

Jaguar XKD, 1955
Πρόγονος της περίφημης σειράς E-Type, έχει αγωνιστικές καταβολές και συμμετοχές στο Le Mans. To πρώτο μοντέλο της σειράς πουλήθηκε σε μια δημοπρασία των Bonhams έναντι 2,5 εκατ. ευρώ. Ο Ραλφ Λόρεν το αγόρασε αρκετά φτηνότερα.


Lauren Βio (η βιογραφία του)


Ο Ραλφ Λόρεν, κατά κόσμον Ραλφ Λίφσχιτζ, είναι παιδί Εβραίων μεταναστών από τη Λευκορωσία. Σε ηλικία 16 ετών άλλαξε το επώνυμο του για να το κάνει εύηχο, ενώ σε ηλικία 31 ετών, το 1970, λάνσαρε το περίφημο Polo Lauren, με το οποίο κέρδισε το βραβείο CotY και το μεγάλο στοίχημα της ζωής. Σήμερα το επώνυμό του είναι ένα κορυφαίο brand και ο ίδιος καταλαμβάνει τη 620ή θέση στη λίστα Forbes, με προσωπική περιουσία 766 εκατ. δολ.

Μεγάλο τμήμα των χρημάτων του το ξοδεύει για τον εμπλουτισμό, την αναπαλαίωση και τη συντήρηση της συλλογής αυτοκινήτων του. Τα διαμάντια της είναι η εξαιρετικά σπάνια McLaren F1 LM, η Mercedes 300 SL Gullwing, η Bentley Blower και η Mercedes-Benz Count Trossi SSK (η επονομαζόμενη «Μαύρος πρίγκιπας»).

Αναδημοσίευση από το τεύχος Αυγούστου-Σεπτεμβρίου Νο1 του περιοδικού ΄Esquire΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.