Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Τι θα γίνει με τα οδικά έργα που έχουν σταματήσει;

Τα έργα σταμάτησαν με απόλυτη ευθύνη των τραπεζών, γιατί διέκοψαν την χρηματοδότηση εδώ και καιρό, επειδή θεωρούν ότι δεν είναι βιώσιμα. Εξαιτίας μάλιστα της καθυστέρησης...


(εδώ είναι καθαρή η ευθύνη του Σουφλιά γιατί έκανε λάθος σχεδιασμό στις απαλλοτριώσεις) ,έχουν βρεί πάτημα και λένε πως θα επιβάλλουν ποινικές ρήτρες, σύμφωνα με τις συμβάσεις. Ποινικές ρήτρες όμως, έχει επιβάλλει και το Δημόσιο γιατί και οι παραχωρησιούχοι δεν τήρησαν, σε ορισμένες περιπτώσεις, τις συμβατικές τους υποχρεώσεις. Αυτά όμως είναι θέματα που μπορούν να λυθούν με βάση τους κανόνες των συμβάσεων και σε καμιά περίπτωση δεν είναι αιτίες διακοπής της χρηματοδότησης.Οι παραχωρησιούχοι και οι τράπεζες διατείνονται ότι τα έργα δεν είναι βιώσιμα και λόγω της οικονομικής κρίσης και έχουν προτείνει μια λύση που το δημόσιο έχει απορρίψει. Οι τράπεζες ζήτησαν εγγυήσεις του Ελληνικού δημοσίου,κάτι που δεν προβλέπεται στην αρχική σύμβαση και αύξηση των επιτοκίων.
Οι πόρτες του διαλόγου πάντως δεν έχουν κλείσει.Κρίσιμη θεωρείται η απόφαση για την επικύρωση από τα κοινοβούλια των χωρών-μελών της Ευρωζώνης, της συμφωνία της 21ης Ιουλίου.Έτσι οι τράπεζες θα νιώσουν πιο ασφαλής και θα κάνουν μια υπεύθυνη συζήτηση για τα έργα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.