- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011
Απειλεί με νέο αποκλειστό των λιμανιών η ΠΝΟ
Την τήρηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας για το 2010 και το 2011, ζητεί από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ΠΝΟ , προειδοποιώντας ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προχωρήσει...
από αύριο Δευτέρα σε νέες κινητοποιήσεις.
Σε ανακοίνωσή της την προηγούμενη εβδομάδα η ΠΝΟ ανέφερε ότι σημαντικός αριθμός ακτοπλοϊκών εταιρειών, με έγγραφά τους προς την ομοσπονδία, αναγνώρισαν τις εργοδοτικές τους υποχρεώσεις και ότι εξαίρεση αποτελούσαν οι εταιρείες Hellenic Seaways και NEL LINES.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Hellenic Seaways απέστειλε ήδη έγγραφο προς την ΠΝΟ με το οποία τη διαβέβαιωσε ότι θα τακτοποιήσει τις εργοδοτικές της υποχρεώσεις, ωστόσο άγνωστο παραμένει αν θα πράξει το ίδιο η ΝΕL.
Πάντως, οι δύο εταιρείες αναφέρουν με ανακοινώσεις τους ότι τα δρομολόγια των πλοίων τους θα πραγματοποιηθούν αύριο κανονικά.
Ο διευθυντής της ΝEL Γιάννης Αβραντίνης ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η εταιρεία έχει προσφύγει δικαστικώς, θεωρώντας ανενεργή τη συλλογική σύμβαση εργασίας του 2010 και του 2011 που υπεγράφη στα τέλη Μαρτίου μεταξύ του πρώην υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννη Διαμαντίδη και του τότε Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) καθώς η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου ανήκε την περίοδο εκείνη στην ΕΕΝ (Ενωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας).
Σημειώνεται ότι την περίοδο που υπεγράφησαν οι συμβάσεις των ναυτεργατών υπήρχαν δύο ενώσεις στην ακτοπλοϊα και την πλειοψηφία στην αγορά είχε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).
Νομικοί κύκλοι υποστήριζαν ότι ο νόμος 3276/44 δίνει τη δυνατότητα να συνάπτονται συλλογικές συμβάσεις μεταξύ οργανώσεων εφοπλιστών που κρίνονται πιο αντιπροσωπευτικές και με μεγαλύτερη πλειοψηφία στην ακτοπλοϊκή αγορά και ναυτεργατών.
Όπως αναφέρουν, όμως, η αντιπροσωπευτικότητα αυτή, όπως περιγράφεται στο νόμο, πρέπει να ισχύει κατά την περίοδο της υπογραφής της σύναψης σύμβασης μεταξύ των δύο πλευρών.
Τονίζεται, επίσης, ότι αν κάποιοι από τους ακτοπλόους αρνηθούν να εφαρμόσουν τη σύμβαση, ο νόμος ορίζει ποινικές κυρώσεις και χρηματικό πρόστιμο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.