Σε ακόμη μία επίδειξη δυναμης προχώρησε ο νεαρότερος, δις πρωταθλητής της Formula 1, Σεμπάστιαν Φέτελ, κατατροπώνοντας τον ανταγωνισμό και στην Ινδία...
Προβληματίστηκε μόνο με τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος τον πίεσε αρκετά στους τελευταίους γύρους, ιδίως πριν και μετά το δεύτερο του pitstop στον 48ο γύρο.
Ο Μπάτον είχε μπει έναν γύρο πριν, τοποθετώντας τη σκληρή γόμα. Ετσι είχε χρόνο να ζεστάνει τα ελαστικά του και κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά των τεσσάρων δευτερολέπτων που είχε ο Φέτελ, μόλις ο Γερμανός βγήκε από το δεύτερο pitstop, πέφτοντας στα 2,9 δευτερόλεπτα.
Ο Γερμανός άντεξε την πίεση και κατάφερε να πάρει μία ακόμα καρό σημαία, αφήνοντας το αποτύπωμά του στην ιστορία του Ινδικού αγώνα, ως ο πρώτος νικητής στο ντεμπούτο της Ινδίας στη Formula 1. Επιπλέον, ο νεαρός πιλότος της Red Bull σημείωσε το χατ-τρικ καθώς πλην της πολ ποζίσιον και της νίκης σημείωσε στον τελευταίο γύρο και τον ταχύτερο χρόνο στην πίστα.
Ο Γερμανός δήλωσε ενθουσιασμένο μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ευχαριστώντας όλη την ομάδα και τους μηχανικούς του.
O Tζένσον Μπάτον έμεινε στη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής είχε μία πολύ καλή εκκίνηση και πέρασε στην πρώτη στροφή τον Γουέμπερ. Αρχικά, πιέστηκε από τον Αυστραλό που πάσχιζε να περάσει στη δεύτερη θέση. Αν και είχε μειονέκτημα στην τελική ταχύτητα της McLaren-Mercedes, o Βρετανός κατάφερε στη μεγάλη ευθεία της πίστας να κρατηθεί δύο φορές εμπρός του Αυστραλού πιλότου της Red Bull, του οποίου το μονοθέσιο έχει μεγαλύτερη τελική.
Με την είσοδο των μονοθεσίων στα πιτς για πρώτη φορά, ο Μπάτον κέρδισε χρόνο, διευρύνοντας τη διαφορά του από τον Γουέμπερ. Παράλληλα, ο Αυστραλός ένιωθε την... ανάσα του Φερνάντο Αλόνσο που αρχισε να κινείται με γρήγορους ρυθμούς και να μαζεύει τη μεταξύ τους διαφορά.
Αν και ο Ισπανός ταλαιπωρήθηκε στο 18ο γύρο από τον Σουμάχερ, ενώ ο Γουέμπερ ήταν στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, δεν πτοήθηκε, συνέχισε να πιέζει και τελικά στον 40ο γύρο πέρασε καθαρά τον Γουέμπερ, κερδίζοντας μία θέση στο πόντιουμ.
Ο Αυστραλός που πάλαιψε και για τη δεύτερη θέση και για τρίτη, τελικά έμεινε τέταρτος.
Πίσω του ο Μίκαελ Σουμάχερ, εμπρός από τον ομόσταυλό του Νίκο Ροζμπεργκ που ακολούθησε. Η πίστα Buddh circuit έμοιζε να ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του Γερμανού πρώην Παγκόσμιου πρωταθλητή που χρειαζόταν μία καλή θέση μπροστά από τον μικρότερο ομοεθνή του. Ο σημερινός αγώνας κρίνεται ως επιτυχημένος για τον Σουμάχερ που ξεκίνησε από την ενδέκατη θέση για να τερματίσει τελικά πέμπτος. Αντιθέτως, ο Ρόσμπεργκ έλαβε εκκίνηση από την έβδομη θέση και ολοκλήρωσε το GP μόλις έκτος, αθόρυβα.
Εβδομος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με την προσπάθειά του να καταστρέφεται στον 24ο γύρο ενώ κυνηγούσε το Μάσα. Ο Βραζιλιάνος, όπως θεώρησαν οι αγωνοδίκες που τον τιμώρησαν, έκλεισε το δρόμο του Βρετανού πάνω στη στροφή 5 με αποτέλεσμα τα δύο μονοθέσια να συγκρουσθούν. Ο Χάμιλτον κατάφερε να επιστρέψει στα πιτς και να αλλάξει την πληγωμένη του εμπρός αεροτομή. Αυτό του κόστισε σε θέσεις αφού έπεσε ένατος. Στη συνέχεια επιδόθηκε σε ένα ανελέητο παιχνίδι με τον χρόνο για να ανέβει στην γενική κατάταξη, καταφέρνοντας τελικά να τερματίσει έβδομος.
Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για τον Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος μετά τη σύγκρουση με τον Χάμιλτον διατήρησε την πέμπτη θέση. Γύρο με το γύρο όμως, είχε προβλήματα με το κιβώτιο, ενώ όταν μπήκε στον 32ο γύρο για να βάλει τη σκληρή γόμα και να επισκευάσει μπροστά τη Ferrari, έπεσε ενδέκατος.Οταν βγήκε ξανά στην πίστα ο Μάσα υπέπεσε στο οδηγικό λάθος που έκανε όλο το τριήμερο του αγώνα στις στροφές 10 και 11, πέφτοντας πάνω στα κερμπς και σπάζοντας ξανά (όπως στις κατατακτήριες) την εμπρός ανάρτηση του μονοθεσίου του. Η αποοήτευση των ανθρώπων της Ferrari για την απόδοση του Βραζιλιάνου ήταν εμφανής.
Η Ινδία απέβει θετική για την Toro Rosso και τον Χάιμε Αλγκουερσουάρι που κατετάγη όγδοος, προσφέροντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του, βοηθώντας την στη μάχη της με τη Force India για την κατάταξη στους κατασκευαστές. Η δεύτερη Toro Rosso του Σεμπαστιέν Μπουεμί εγκατέλειψε στον 26ο γύρο όταν ο κινητήρας της Ferrari παρέδωσε πνεύμα. Προς στιγμή βγήκαν λάδια στη στροφή 12 με αποτέλεσμα να βγει κίτρινη σημαία.
Ενατος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Αντραν Σούτιλ, φέροντας την πρώτη Force India στην πρώτη δεκάδα με τον Σέρτζιο Πέρεζ πίσω του που έδωσε πραγματική μάχη με τον Βιτάλι Πετρόφ. Τελικά ο Ρώσος πιλότος της Renault έμεινε εκτός δεκάδας. Ο Μπρούνο Σένα έδωσε μάχη για να βρεθεί στις θέσεις που κερδίζουν βαθμούς αλλά προδόθηκε από προβλήματα στο KERS και έμεινε έτσι δωδέκατος. Ακολούθησε ο Πολ ντι Ρέστα με τη δεύτερη Force India, έχοντας πίσω του τον Χέικι Κοβαλάινεν (Lotus).
Tον αγώνα εγκατέλειψαν αρκετά μονοθέσια. Πλην των Μάσα, Μπουεμί, θύματα της πρώτης στροφής ήταν οι Ρούμπενς Μπαρικέλο και Καμούι Κομπαγιάσι μαζί με τον Τίμο Γκλοκ. Στη συνέχεια εγκατέλειψε και ο Γιάρνο Τρούλι.
Επόμενος αγώνας στην πίστα του Αμπου Ντάμπι στις 11-13 Νοεμβρίου.
Τα αποτελέσματα του αγώνα
1. Σ. Φέτελ, Red Bull, 1:30:35.002
2. Τζ. Μπάτον, McLaren, +8.433
3. Φ. Αλόνσο, Ferrari, +24.301
4. Μ. Γουέμπερ, Red Bull, +25.529
5. Μ. Σουμάχερ, Mercedes, +1:05.421
6. Ν. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:06.851
7. Λ. Χάμιλτον, McLaren, +1:24.183
8. Χ. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
9. Α. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
10. Σ. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
11. Β. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
12. Μ. Σένα, Renault, +1 γύρος
13. Π. Ντι Ρέστα , Force India, +1 γύρος
14. Χ. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
15. Ρ. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι
16. Ζ. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin, +2 γύροι
17. Ν. Καρθικέγιαν HRT, +3 γύροι
18. Ν. Ρικιάρντο, HRT +3 γύροι
19. Γ. Τρούλι, Lotus, +4 γύροι
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Σ. Φέτελ 374
2. Τζ. Μπάτον 240
3. Φ. Αλόνσο 227
4. Μ. Γουέμπερ 221
5. Λ. Χάμιλτον 202
6. Φ. Μάσα 98
7. Ν. Ρόσμπεργκ 75
8. Μ. Σουμάχερ 70
9. Β. Πετρόφ 36
10. Ν. Χάιντφελντ 34
11. Α. Σούτιλ 30
12. Κ. Κομπαγιάσι 27
13. Χ. Αλγκουερσουαρί 26
14. Π. Ντι Ρέστα 21
15. Σ. Μπουεμί 15
16. Σ. Πέρες 14
17. Ρ. Μπαρικέλο 4
18. Π. Μαλδονάτο 1
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1. Red Bull 595
2. McLaren 442
3. Ferrari 325
4. Mercedes 145
5. Renault 72
6. Force India 51
7. Sauber 41
8. Toro Rosso 41
9. Williams 5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.