Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Ο Μουρατίδης στη θέση του Ψινάκη

Ο Νίκος Μουρατίδης μίλησε σε καθημερινή εφημερίδα και αποκάλυψε ότι θα τον δούμε στο "FAB 5" του ΑΝΤ1 στην θέση του Ηλία Ψινάκη...


Πώς είναι η ζωή σου χωρίς τηλεόραση; Σάμπως μ’ αφήνουν στην ησυχία μου; Να, τώρα με πήραν και κάνω γυρίσματα για το «Fab 5».


Ενα ωραίο απόγευμα χτυπάει το τηλέφωνό μου, το σηκώνω και ακούω μια πολύ γνώριμη φωνή να μου λέει: «Νίκο, είμαι ο Λάκης Γαβαλάς» κ.λπ. κ.λπ.

Δεν έχει κ.λπ. κ.λπ. Πες τώρα τι είπατε…

Μου είπε, εν ολίγοις, ότι επειδή αναλαμβάνουν να φτιάξουν έναν τραγουδιστή με το γκρουπάκι του, να πάω ως guest για να τους δώσω τα φώτα μου και τις πολύτιμες συμβουλές μου.

Και δέχτηκες;

Βεβαίως και δέχτηκα! Για να σκάσει η Τατιάνα απ’ το κακό της, που λέει δεξιά κι αριστερά ότι δεν έχω δουλειά και ότι είμαι στα αζήτητα [γέλια].

Το σκέφτεσαι για πιο μόνιμο τώρα που αποχώρησε ο Ψινάκης;

Αν μου κάνουν την πρόταση, θα το σκεφτώ. Μη βιάζεσαι…

πηγή:mediagate.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.