Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Απλήρωτοι και οι εργαζόμενοι στην ΚΟΡΕΛΚΟ

Απλήρωτοι από το καλοκαίρι είναι και οι εργαζόμενοι στις κατασκηνώσεις της ΚΟΡΕΛΚΟ.Ελάχιστοι είναι αυτοί ...


που έχουν πάρει κάποια χρήματα, ενώ οι υπόλοιποι παρακαλάνε να πάρουν τα χρήματά τους.Είναι ντροπή ρε παιδιά, γιατί οι πελάτες πληρώνουν κανονικά και μετρητά,καθώς και τα ταμεία που προτιμούν τις κατασκηνώσεις.Έχει βρεί ευκαιρία το κεφάλαιο και "πατάει" κάτω τους εργαζόμενους.Να σου χρωστάνε λεφτά και να μην στα δίνουν και μάλιστα σε τέτοιες δύσκολες εποχές.Θα φταίει δηλαδή ο εργαζόμενος να πάει και να τα κάνει "λίμπα";

5 σχόλια:

  1. Είμαι και εγώ ένας από τους πόσους απλήρωτους δεν έχω ιδέα στην Κορέλκο. Θα ήθελα όσοι μπορείτε μέσω αυτού του άρθρου να επικοινωνήσουμε να κάνουμε κάτι. Έλεος πια! Μας κοροιδεύουνε και είναι και επικίνδυνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα πως μας κοροϊδεύουν και είναι πάγια τακτική τους αυτή. Επειδή προτίθεμαι να καταθέσω αγωγή εναντίον της ΚΟΡΕΛΚΟ και ως εκ τούτου έχω πληροφορηθεί κάποια πράγματα, όποιος ενδιαφέρεται ας επικοινωνήσει μαζί μου με e-mail στο hariman87@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν δεν συντονιστούμε, να κάνουμε κάτι όλοι μαζί, ολοένα και θα προστήθενται καινούργιοι στην κατάσταση των απλήρωτων της Κορέλκο.
    e-mail επικοινωνίας: hariman87@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με δεχτηκαν ως ομαδαρχισσα στις κατασκηνωσεις κορελκο κ ενω ημουν πολυ ενθουσιασμενη βλεποντας αυτα τα σχολια εχω αρχισει να το σκεφτομαι..εσεις τι προτεινετε?καλυτερα να το απορριψω?εχω αναγκη τα λεφτα αλλα ειναι να μην τα παρω ποτε δεν ειμαι διατεθιμενη να χασω το καλοκαιρι μου εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς γράφουμε τι συμβαίνει στην πραγματικότητα.Η απόφαση είναι δική σου.

      Διαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.