- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011
Η Ford μένει στο WRC το 2012 και το 2013 και με Π. Σόλμπεργκ
Με ανακούφιση δέχθηκε ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και δη των ράλι, την απόφαση της Ford να συνεχίσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, τουλάχιστον για το 2012 και το 2013....Κι αυτό διότι υπήρχε αβεβαιότητα αναφορικά με τη συμμετοχή της «μπλέ οβάλ» ομάδας στο θεσμό, λόγω της ανεπιτυχούς προσπάθειας και πάρει τίτλο σε οδηγούς και κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια. Η επιβολή της Citroen και κυρίως του Σεμπαστιάν Λεμπ στο σπορ ήταν καταιγιστική με σερί τίτλους κατασκευαστών (2008 – 2011) και 8 σερί τίτλους οδηγών (2004 – 2011), ωστόσο δεν λειτούργησε καταλυτικά ώστε η Ford να μην τρέξει τα δύο επόμενα χρόνια.
Η βρετανική εταιρεία M-Sport, του Μάλκομ Γουίλσον θα εξακολουθεί να προετοιμάζει τα αγωνιστικά Ford Fiesta RS WRC, όπως έκανε και με τα Focus από το 1997, αλλά αυτή τη φορά θα έχει νέο δίδυμο οδηγών κατά το ήμισυ. Παραμένει ο Φινλανδός Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που είναι γρήγορος και περιόρισε τα λάθη του φέτος. Αποτελεί κρυφή ελπίδα για περισσότερες νίκες την επόμενη χρονιά. Κέρδισε το τελευταίο ράλι του 2011 στη Μ. Βρετανία και αναμφίβολα έχει το σθένος να συνεχίσει νικηφόρα το 2012.
Πάντως, η έλευση του Πέτερ Σόλμπεργκ στην ομάδα, ύστερα από τη φυγή του Μίκο Χιρβόνεν (έδωσε μάχη το 2009 αλλά και φέτος για να πάρει τον τίτλο από τον Λεμπ, μάταια όμως), φέρνει νέα πνοή στη Ford. Μπορεί να είναι 37 ετών, ο Νορβηγός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2003 (με Subaru), εντούτοις ουδείς παραγνωρίζει το γεγονός ότι παραμένει οδηγός υψηλού επιπέδου και με εργοστασιακή ομάδα διότι τα τελευταία χρόνια έτρεχε με δική του. Μπορεί να χαρίσει νίκες, διευρύνοντας και το δικό του ρεκόρ των 13 νικών σε ράλι από το 1999 που ξεκίνησε την καριέρα του.
Η Ford έχει κι αυτή 79 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, τρεις τίτλους κατασκευαστών (1979, 2006, 2007) και 145 σερί τερματισμούς με βαθμούς.
«Το WRC είναι ένα πρωτάθλημα με σκληρό ανταγωνισμό για αυτοκίνητα παραγωγής. Η απόφασή μας είναι σωστή. Πρέπει να εγγυηθούμε για τη σταθερότητα του σπορ και να συνεχίσουμε να αναδεικνύουμε τις αξίες του παγκοσμίως. Η Ford μέσω του WRC μπορεί να μεταφέρει τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων παραγωγής, σε όλους τους πελάτες της σε όλο τον κόσμο», επισήμανε ο Τζέραντ Κουίν αγωνιστικός διευθυντής της Ford.
Από τον πλευρά του ο Μάλκολμ Γουίλσον επισήμανε: «Οι επιδόσεις του Fiesta RS WRC το 2011 ήταν δυνατές σε όλα τα οδοστρώματα και είμαι απόλυτα πεπεισμένος για το τι μπορούμε να πετύχουμε στο μέλλον. Θέλουμε να δώσουμε τη μάχη για τους τίτλους».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.