Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Τιτίκα Στασινοπούλου: «Ξαναβρήκα την αδελφή μου μέσω Facebook»


Ιδιαίτερα συγκινημένη η γνωστή ηθοποιός Τιτίκα Στασινοπούλου, σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση σε γνωστό περιοδικό αποκάλυψε πως ένα απλό friend request στο Facebook, την έφερε ξανά σε επαφή με την αδελφή της μετά από πολλά χρόνια!...

«Είχαμε χαθεί με την αδελφή μου για διάφορους λόγους της ζωής και όμως όλο αυτό έγινε η αιτία να ξαναβρεθούμε μετά από χρόνια. Την πρωτοβουλία την πήρα εγώ, έτσι είναι κάποια πράγματα στην ζωή, χρειάζεται να τα κάνουμε πιο δραστικά. Είμαι μόνη μου στο σπίτι λοιπόν και έχω πέσει από την σκάλα και έχω μείνει ακούνητη, χτυπημένη και αβοήθητη, χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι.

Ζήτησα βοήθεια από τον αγαπημένο μου Αρχάγγελο Μιχαήλ βέβαια γιατί πιστεύω πολύ στην χάρη του. Μέσα από αυτό το συμβάν κατάλαβα ότι δεν θέλω άλλο να είμαι μόνη μου. Ο γιος μου έχει την δική του οικογένεια και κάνει πολλά ταξίδια με την δουλειά του στο εξωτερικό. Έτσι λοιπόν συνειδητοποίησα ότι κάτι δεν έχω κάνει σωστά και είπα: “Τιτίκα ξεκίνα τον επαναπροσδιορισμό.” Το γεγονός βέβαια ότι είχαμε χαθεί, δεν σήμαινε ότι δεν την σκεφτόμουν, δεν την αγαπούσα, την είχα πάντα στην ζωή μου, στις προσευχές μου, στο μυαλό μου και ήθελα πάντα να είναι καλά και όλα στην ζωή της τέλεια. Έτσι αποφάσισα να κάνω ένα friend request και μου ήρθε αμέσως η απάντηση και να! Είμαστε πάλι μαζί, ακόμα πιο πολύ αγαπημένες. Είμαι πολύ ευτυχισμένη και σε απόλυτη σύνδεση με τις ρίζες μου...» .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.