Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ planet-greece: Η αλήθεια για τους εφοπλιστές και τα χρήματα που ΠΟΤΕ δεν επένδυσαν στην Ελλάδα


Μεγάλη κουβέντα έχει ανοίξει, τελευταία, γύρω από τους εφοπλιστές και την επαναλειτουργία του Υπουργείου Εθνικής Ναυτιλίας. Ταυτόχρονα, εδώ και χρόνια, όλες οι κυβερνήσεις "χαϊδεύουν" τα αυτιά των Ελλήνων εφοπλιστών, χωρίς ΚΑΜΙΑ να απαιτήσει από αυτούς τα αυτονόητα. Να στηρίξουν την πατρίδα τους....



Αφορμή για αυτή την έρευνα του planet-greece στάθηκαν αρκετά e-mail που λάβαμε από αναγνώστες μας, οι οποίοι μας έθεσαν στα υπ' όψιν συγκλονιστικά στοιχεία. Στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν το μέγεθος της υποκρισίας αλλά και του ανθελληνικού παραλληρήματος στο οποίο εδώ και χρόνια έχουν υποπέσει οι - κατ' όνομα - Έλληνες εφοπλιστές. Δυστυχώς, οι πράξεις τους και μόνο αποδεικνύουν κατ' ελάχιστο τα παραπάνω...

Στηρίζοντας την... Τουρκία!


Αυτοί την στιγμή και τα 4 Ναυπηγεία της χώρας είναι έτοιμα να κλείσουν  ( Ελευσίνα , Σκαραμαγκάς ,
 Σύρο και Χαλκίδα ).  Η ζώνη Περάματος έχει ήδη πεθάνει, με τα τραγικά λάθη όλων των κυβερνήσεων αλλά και τη στάση των συνδικαλιστικών φορέων του ΚΚΕ, υπηρετώντας πιστά το δόγμα του διαίρειν και βασίλευε κι αντλώντας ψήφους από όνειρα κι ελπίδες... απραγματοποίητες, στο βωμό των όποιων μικροπολιτικών ή μη συμφερόντων και παιχνιδιών. 

Στον αντίποδα, οι ίδιοι οι εφοπλιστές, ουσιαστικά ΠΟΤΕ δεν επεχείρησαν να στηρίξουν την πραγματική ελληνική οικονομία. Τα ελληνικά ναυπηγεία. Αντίθετα, ακόμη και τώρα, την ύστατη στιγμή, που η ελληνική οικονομία παραπαίει, αποφάσισαν να ανοίξουν νέες παρτίδες για τη συντήρηση των πλοίων τους, με το να τα πηγαίνουν στη... Φίλο χώρα τουρκία για επισκευή!  

Παράλληλα, νέες παραγγελίες δίδονται σε χώρες που ουδεμία σχέση με τη ναυτιλία έχουν, αλλά που με ελληνικά κεφάλαια ανδρώθηκαν οικονομικά, και δεν είναι άλλες από την Κίνα, την Κορέα, την Ολλανδία και τη Γερμανία.

Ούτε ένα πλοίο made in Greece
Η αλήθεια σε αριθμούς. 

239 ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ  ναυπήγησαν το 2010, σύνολο 6.671.600.000 δολάρια
156  ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ναυπήγησαν το 2011, σύνολο 8.373.650.000 δολάρια μέχρι και τον Οκτώβριο του 2011

Μέσα σε δύο χρόνια  ναυπήγησαν  395 νέα πλοία, ήτοι σπατάλησαν 15.045.250.000 δολάρια!!!Όχι δέκα, ούτε είκοσι...  5 πλοία εάν φτιάχνατε στην χώρα σας 10.000 κόσμος άμεσα θα είχε εργασία και
 έμμεσα πάνω από 25.000 κόσμου  . Οι τρέχουσες παραγγελίες σας για νέα πλοία
 μέσα στο 2012 μέχρι στιγμής είναι 130 στην Ελλάδα 000000000, ή αν το θέλετε κι εγγράφως... ΜΗΔΕΝ!
Ένα ,θα ήταν αρκετό για να συντηρηθούν τα ναυπηγεία για τουλάχιστον 5 χρόνια.

 Με τις υγείες μας...

7 σχόλια:

  1. Ρε παιδιά τι βλακείες γράφετε;;; ΕΡΕΥΝΗΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ!!!
    Να σας πω ονόματε εφοπλιστών που έχουν κοντέψει να χάσουν τις περιουσίες τους με αποτέλεσμα να μείνουν χιλιάδες οικογένειες στον δρόμο επειδή εμπιστεύτηκαν Ελληνικά Ναυπηγεία ΟΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ;;; Ευθυμίου, Παπάς, Ωνάσης, Λιβανός, Νοτιάς, Οικονόμου και τόσοι άλλοι ΕΧΟΥΝ δοκιμάσει άπειρες φορές να πάρουν το λεγόμενο quotation από Ελληνικά Ναυπηγεία και στην καλύτερη περίπτωση πάίρνουν ασυναρτησίες... Ο Ευθυμίου ο ίδιος που παραδοσιακά κάνει όλες τις επισκευές του στο Πέραμα κόντεψε τρεις φορές να χάσει δουλειές επειδή έμπαιναν μέσα τα κομματόσκυλα λέγοντας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ...
    Ξέρετε πόσο ανταγωνιστική είναι η Ναυτιλία;;; Ξέρετε πως δουλεύει 24/7 χωρίς σταματημό;;; Ξέρετε πως τα πιο δυνατά συνδικάτα τα έχει στην Κορέα και στην Ιαπωνία αλλά εκεί χτίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές γιατί εκεί απλώς ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ; Επειδή λοιπόν ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ μην γράφετε ασυναρτησίες... Η Ναυτιλία είναι το τελευταίο εθνικό κεφάλαιο που έχει μείνει και δίνει δουλειά σε χιλάδες ανθρώπους σε στεριά και θάλασσα. Πριν γράψετε κάτι ΡΩΤΗΣΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν προλάβετε, αγαπητέ φίλε/η, να χαρακτηρίσετε πρόχειρα ως "βλακείες" τα παραπάνω, θα σας παρακούσαμε να διαβάζετε πιο προσεκτικά όσα αναφέρουμε για "τα τραγικά λάθη όλων των κυβερνήσεων αλλά και τη στάση των συνδικαλιστικών φορέων του ΚΚΕ, υπηρετώντας πιστά το δόγμα του διαίρειν και βασίλευε κι αντλώντας ψήφους από όνειρα κι ελπίδες... απραγματοποίητες, στο βωμό των όποιων μικροπολιτικών ή μη συμφερόντων και παιχνιδιών".

    Καλή η κριτική, καλοδεχούμενη και δεν την φοβόμαστε. Όμως να είναι εποικοδομιτική.

    Ευχαριστούμε για το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα πράγματα έχουν όπως ακριβώς γράφονται.Οι ίδιοι οι εφοπλιστές έχουν φτάσει τα Ελληνικά ναυπηγεία σε αυτό το σημείο κατάντιας,ενώ κάποτε ήταν τα ισχυρότερα της μεσογείου.Οι συνδικαλιστές έχουν παίξει και αυτοί το ρόλο τους,πολύ αρνητικό μάλιστα.Οι εφοπλιστές όμως ήταν αυτοί που ενώ επισκέυαζαν τα καράβια τους ,στη συνέχεια δεν πλήρωναν τα ναυπηγεία με αποτέλεσμα να ξεσηκώνονται οι συνδικαλιστές.Και στην τελική, εγώ τώρα θέλω να δείξουν ότι είναι Έλληνες.Να στηρ'ιξουν τη χώρα τους και να δώσουν τόπο στην οργή και να φέρουν ένα , μόνο ένα καράβι τους για κατασκευή στα Ελληνικά ναυπηγεία.Δύσκολο ε;Βέβαια,εδώ δείνουν μάχη για το ποιος θα πρωτοβγάλει τα δισεκατομμύριά του στην Ελβετία.Με την Ελλάδα θα ασχοληθούν;Και το ΥΕΝ γι αυτό το ξαναθέλουν.Για να μπορούν να ελέγχουν πρόσωπα και καταστάσεις.Άντε από εδώ που θα τα υπερασπιστούμε τα λαμόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς τον admin: Το ότι αναφέρετε μέσα στο κείμενο τα αίσχη του εσαεί προδοτικού ΚΚΕ που μόνος του ρόλος ήταν να αποβιομηχανοποιήσει την Ελλάδα σε συνεργασία με τους ξένους εντολοδόχους του δεν αναιρεί το γεγονός πως ο τίτλος του δημοσιεύματος δείχνει άλλα.

      Προς 03:42: Ονόματα έχεις;;; Ποιοί χρωστάνε;;; Εγώ μίλησα με ονόματα κι επειδή είμαι 25 χρόνια στον χώρο και δεν ξέρω κανέναν να χρωστά (το αντίθετο μάλιστα όταν έχουν εκπέσει οι προθεσμίες οι αποζημιώσεις πήγαν ποιός ξέρει που...) σε παρακαλώ να μιλάς με αποδείξεις και όχι με εντυπωσιασμούς. Τα "λαμόγια" έχουν κάνει όμως την καλύτερη Ναυτιλία του κόσμου ίσως γιατί το Ελληνικό κράτος δεν ανακατεύτηκε ποτε για να τα σκατώσει!

      Διαγραφή
  4. Προς 04 57.Ρε τους καημένους του εφοπλιστές.Παρακαλάνε να φέρουν δουελιά στα ναυπηγεία και τους λένε όχι.Φίλε, αφού είσαι 25 χρόνια στο χώρο τα ξέρεις τα ονόματα.Αν όντως δεν τα ξέρεις,ρώτα τον Ταβουλάρη που μας έχει απλήρωτους πάνω από 14 μήνες και όλο το καλοκαίρι που δουλεύαμε τα ποστάλια μας έλεγε πως δεν του έδωσαν φράγκο.
    Επαναλαμβάνω όμως αυτό που είπα και πριν.εγώ τώρα θέλω να δείξουν ότι είναι Έλληνες.Να στηρ'ιξουν τη χώρα τους και να δώσουν τόπο στην οργή και να φέρουν ένα , μόνο ένα καράβι τους για κατασκευή στα Ελληνικά ναυπηγεία.Δύσκολο ε;Βλέπεις το χρήμα δεν έχει χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα ονόματα κόλλησες , εάν χρωστάνε λεφτά σε Ναυπηγεία οι εφοπλιστές ; εκεί είναι το θέμα ; ωραία δεν χρωστάει κανένας , τι θες να πεις τώρα ότι είναι λογικό και πατριωτικό να φτιάχνονται τόσα καράβια Ελληνικών συμφερόντων στο εξωτερικό και στην Ελλάδα κανένα .

    Στην ζώνη Περάματος θα σου πώ ότι έγιναν κάποια τραγικά λάθη από συνδικαλιστές , αλλά μόνο η ζώνη είναι πές μου εάν καθυστέρησε για αδικαιολόγητους λόγους καράβι στην Ελευσίνα , στον Σκαραμαγκά στην Σύρο , γιατί αναφέρεται συνέχεια την ζώνη Περάματος ; όταν υπάρχουν 4 οργανωμένα Ναυπηγεία στην χώρα μας τα 2 πλήρως οργανωμένα .

    Εάν είσαι 25 χρόνια στον χώρο θα γνωρίζεις καλά την δουλειά των Ελλήνων .
    Για να σε προλάβω όταν κάνουνε τα καράβια επισκευή στο εξωτερικό για τις special δουλειές Έλληνες μαστόρους παίρνουν και ας τους στοιχίζει ακριβότερα το μεροκάματο τους στο εξωτερικό από την Ελλάδα .

    Λοιπών γιατί επισκευάζονται τα καράβια σε άλλες χώρες και όχι στην Ελλάδα , εάν είσαι του χώρου γνωρίζεις καλά , γνωρίζω και εγώ αλλά δεν θα γράψω , γιατί εάν γράψω περισσότερο κακό θα κάνω παρά καλό .

    Τώρα για τις νέες κατασκευές πλοίων να σου γράψω σελίδες ολόκληρες καραβιών που φτιάχτηκαν στο εξωτερικό και μετά ήρθαν στην Ελλάδα για επισκευή γιατί είχαν προβλήματα ( ακώλυτα ενισχυτικά , λαμαρίνες από την κουβέρτα που έφυγαν εν πλώ και άλλα πολλά ) . Στην Ελλάδα εάν ένα Ναυπηγείο έκανε ένα πολύ μικρότερο λάθος την άλλη μέρα θα το είχανε κλείσει από αυτά που θα γράφανε και θα λέγανε οι ειδικοί σαν και εσένα .

    Πριν λίγα χρόνια δεν θυμάμαι το όνομα του εφοπλιστή έφτιαξε το Νήσος Χίος ( ποστάλι ) στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας , δουλέψανε κόσμος και από τα Ναυπηγεία και από την ζώνη Περάματος . Το πλοίο παραδόθηκε στην ώρα του και γέμισε με 10δες βραβεία ποιότητας κατασκευής και ασφάλειας ( που κανένα ξένο ποστάλι Ελληνικών συμφερόντων δεν τα έχει ) , όταν το πλοίο έφυγε από την Ελευσίνα ο εφοπλιστής για να ευχαριστήσει τον κόσμο έκανε δηλώσεις στις εφημερίδες ότι δεν θα ξανά έφτιαχνε πλοίο στην Ελλάδα γιατί οι Έλληνες εργαζόμενοι είναι ανίκανοι και τεμπέληδες .

    Και κάτι τελευταίο να βλέπατε τα πλοία όταν είχανε Ελληνικό πλήρωμα πόσο συντηρημένα ήταν και να τα δείτε τώρα που ψάχνεις να βρεις τον Έλληνα Ναυτικό με το κυάλι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιλάτε για ποστάλια όταν η Ελληνική Ναυτιλία είναι τα containers τα ΜPPs τγα φροτηγά και τα γκαζάδικα... πες μου εσύ ένα βαπόρι που κάνει trade στον Ειρηνικό πόσο εύκολο είναι να έλθει Ελλάδα για επισκεύή ξέροντας πως 9 στις 10 φορές θα χάσει τις προθεσμίες του... Δεν τα βάζω με τον Έλληνα μάστορα ή με τον ¨Ελληνα ναυτικό. Κι εγώ από εκεί προέρχομαι. ΤΑ ΒΑΖΩ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΤΟΣΗ ΔΑ ΔΙΕΤΥΚΟΛΥΝΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ! Κάτι που δυστυχώς κάνουν οι Κινέζοι, οι Ιάπωνες οι Κορεάτες και δυστυχώς οι Τούρκοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.