μπορούν, και μάλιστα κατʼ αποκλειστικότητα, να απολαμβάνουν τις δυνατότητες των ειδικών εκδόσεων «Edition 918 Spyder» των Porsche 911 Coupe ή Cabriolet!
Ο χρόνος παρουσίασης, όμως, δεν είναι και η μόνη είδηση που προκύπτει με βάση το προαναφερθέν δημοσίευμα. Όπως όλα δείχνουν, το νέο supercar της Porsche, το οποίο αναμένεται να μαζί με το άρτι παρουσιασθέν Honda NSX να ανοίξουν νέους και πιο… καθαρούς δρόμους στην εν λόγω κατηγορία, θα διαθέτει τελικά διαφορετικό κινητήρα σε σχέση με τον γνωστό V8 των 3,4 λίτρων της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, θα πρόκειται για μια τροποποιημένη εκδοχή του 8κύλινδρου κινητήρα των 4,6 λίτρων, τον οποίο ήδη χρησιμοποιεί το αγωνιστικό RS Spyder LMP2. Οι βασικότερες διαφοροποιήσεις του αναμένεται να είναι μεταξύ άλλων τα ελαφρωμένα πιστόνια, η υψηλότερη σχέση συμπίεσης και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων του. Με βάση όλα τα παραπάνω, ο ατμοσφαιρικός V8 αναμένεται να αποδίδει περί τους 550 ίππους. Αυτή όμως δεν πρόκειται να είναι και η συνολική ισχύς του αυτοκινήτου, καθώς, χάρη στην αρωγή τριών στο σύνολο ηλεκτροκινητήρων (σ.σ.: οι δύο θα μεταφέρουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς της 918 Spyder, ενώ ο τρίτος θα συνεπικουρεί τον V8), η μέγιστη απόδοση θα φτάνει έως και τους 720 ίππους.
Ο χρόνος παρουσίασης, όμως, δεν είναι και η μόνη είδηση που προκύπτει με βάση το προαναφερθέν δημοσίευμα. Όπως όλα δείχνουν, το νέο supercar της Porsche, το οποίο αναμένεται να μαζί με το άρτι παρουσιασθέν Honda NSX να ανοίξουν νέους και πιο… καθαρούς δρόμους στην εν λόγω κατηγορία, θα διαθέτει τελικά διαφορετικό κινητήρα σε σχέση με τον γνωστό V8 των 3,4 λίτρων της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, θα πρόκειται για μια τροποποιημένη εκδοχή του 8κύλινδρου κινητήρα των 4,6 λίτρων, τον οποίο ήδη χρησιμοποιεί το αγωνιστικό RS Spyder LMP2. Οι βασικότερες διαφοροποιήσεις του αναμένεται να είναι μεταξύ άλλων τα ελαφρωμένα πιστόνια, η υψηλότερη σχέση συμπίεσης και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων του. Με βάση όλα τα παραπάνω, ο ατμοσφαιρικός V8 αναμένεται να αποδίδει περί τους 550 ίππους. Αυτή όμως δεν πρόκειται να είναι και η συνολική ισχύς του αυτοκινήτου, καθώς, χάρη στην αρωγή τριών στο σύνολο ηλεκτροκινητήρων (σ.σ.: οι δύο θα μεταφέρουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς της 918 Spyder, ενώ ο τρίτος θα συνεπικουρεί τον V8), η μέγιστη απόδοση θα φτάνει έως και τους 720 ίππους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.