Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Πώς βρήκε τον άντρα της η Μαρία Μπεκατώρου

Η γνωστή παρουσίαστρια περιέγραψε πως γνωρίστηκε με τον σύζυγό της.Η γνωστή παρουσίαστρια περιέγραψε πως γνωρίστηκε με τον σύζυγό της.
Αχώριστη με τον σύζυγό της  Αντώνη Αλεβιζόπουλο, εδώ και 13 χρόνια είναι η  Μαρία Μπεκατώρου....

«Είχαμε έναν κοινό φίλο από την Κεφαλονιά και τον φιλοξένησε ένα καλοκαίρι -το καλοκαίρι του ‘99- στο σπίτι του. Εγώ είμαι βέρα Κεφαλονίτισσα. Εκεί γνωριστήκαμε» είπε η παρουσιάστρια για τον σύζυγό της, ενώ όταν ρωτήθηκε αν ήταν «έρωτας με την πρώτη ματιά», απάντησε: «Στην αρχή ήταν “κόρτε”, φλερτ. Εγώ ήθελα λίγο τον χρόνο μου-εκείνος βέβαια με ερωτεύτηκε από την πρώτη στιγμή που με είδε! Κι εμένα μου άρεσε. Πέρασαν περίπου δεκαπέντε μέρες και από τότε είμαστε αχώριστοι!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.