Κανένα ίχνος ευαισθησίας για τους Έλληνες δεν δείχενι η Coca-Cola 3E.Η εταιρεία όχι απλώς δεν δείχνει καμία προθυμία να φανεί αλληλέγγυα, αλλά επιλέγει μία στάση που θα μπορούσε να θεωρηθεί ακόμα και «ανθελληνική».
Στο πλαίσιο της πάγιας επιδίωξής της για...
ρυθμό αύξησης εσόδων μεγαλύτερο του αντίστοιχου του όγκου πωλήσεων, ο όμιλος σκοπεύει τώρα να διοχετεύσει τα κέρδη του σε επενδύσεις στο εξωτερικό, χωρίς να αφήσει ούτε ευρώ στην εγχώρια αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών η Coca-Cola 3E ανακοίνωσε επέκταση του εργοστασίου παραγωγής μεταλλικού νερού Römerquelle στην περιοχή Edelstal της Αυστρίας και ενοποίηση δύο μονάδων παραγωγής. Για το εγχείρημα αυτό θα δαπανήσει 40 εκατ. ευρώ.
Ανάλογες κινήσεις πραγματοποίησε και το 2010, οπότε είχε επενδύσει συνολικά περί τα 439 εκατ. ευρώ στις 28 χώρες όπου δραστηριοποιείται, πολλά εκ των οποίων κατευθύνθηκαν σε γειτονικά κράτη, όπως η ΠΓΔΜ.
Βέβαια, αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, αφού η εταιρεία έχει στο παρελθόν επανειλημμένα απειλήσει να εγκαταλείψει την Ελλάδα και να μεταφέρει τις εγκαταστάσεις της είτε στο Λονδίνο, είτε στη γειτονική Σόφια.
Υπό την τρέχουσα ελληνική συγκυρία όμως, η επιλογή της αυτή μπορεί να μην βρει τόσο «δεκτικό» το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, με δεδομένο και ότι υπάρχουν ήδη πολλές ομάδες που οργανώνουν μποϋκοτάζ σε προϊόντα εταιρειών με «ανθελληνική» συμπεριφορά. Και αυτές έχουν ήδη παρατηρήσει, ότι τα barcodes των προϊόντων της Coca-Cola στη χώρα μας δεν ξεκινούν με 520, ήτοι… δεν παράγονται εδώ.
Σημειώνεται άλλωστε ότι πρόσφατη έρευνα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου σε έξι χώρες για 50 επώνυμα καταναλωτικά προϊόντα πολυεθνικών ομίλων, κατέδειξε την ελληνική Coca Cola ως την πλέον ακριβή, ακόμα και αν αφαιρεθεί ο ιδιαίτερα υψηλός ελληνικός ΦΠΑ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι στην Ελλάδα, με την συνεχώς μειούμενη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, η συσκευασία των 330 ml σε μεταλλικό κουτί πωλείται προς 0,62 ευρώ, έναντι 0,45 ευρώ στη Γερμανία, 0,52 ευρώ στην Ισπανία, 0,60 ευρώ στη Γαλλία και 0,51 ευρώ στη Βουλγαρία.
Στο πλαίσιο της πάγιας επιδίωξής της για...
ρυθμό αύξησης εσόδων μεγαλύτερο του αντίστοιχου του όγκου πωλήσεων, ο όμιλος σκοπεύει τώρα να διοχετεύσει τα κέρδη του σε επενδύσεις στο εξωτερικό, χωρίς να αφήσει ούτε ευρώ στην εγχώρια αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών η Coca-Cola 3E ανακοίνωσε επέκταση του εργοστασίου παραγωγής μεταλλικού νερού Römerquelle στην περιοχή Edelstal της Αυστρίας και ενοποίηση δύο μονάδων παραγωγής. Για το εγχείρημα αυτό θα δαπανήσει 40 εκατ. ευρώ.
Ανάλογες κινήσεις πραγματοποίησε και το 2010, οπότε είχε επενδύσει συνολικά περί τα 439 εκατ. ευρώ στις 28 χώρες όπου δραστηριοποιείται, πολλά εκ των οποίων κατευθύνθηκαν σε γειτονικά κράτη, όπως η ΠΓΔΜ.
Βέβαια, αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, αφού η εταιρεία έχει στο παρελθόν επανειλημμένα απειλήσει να εγκαταλείψει την Ελλάδα και να μεταφέρει τις εγκαταστάσεις της είτε στο Λονδίνο, είτε στη γειτονική Σόφια.
Υπό την τρέχουσα ελληνική συγκυρία όμως, η επιλογή της αυτή μπορεί να μην βρει τόσο «δεκτικό» το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, με δεδομένο και ότι υπάρχουν ήδη πολλές ομάδες που οργανώνουν μποϋκοτάζ σε προϊόντα εταιρειών με «ανθελληνική» συμπεριφορά. Και αυτές έχουν ήδη παρατηρήσει, ότι τα barcodes των προϊόντων της Coca-Cola στη χώρα μας δεν ξεκινούν με 520, ήτοι… δεν παράγονται εδώ.
Σημειώνεται άλλωστε ότι πρόσφατη έρευνα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου σε έξι χώρες για 50 επώνυμα καταναλωτικά προϊόντα πολυεθνικών ομίλων, κατέδειξε την ελληνική Coca Cola ως την πλέον ακριβή, ακόμα και αν αφαιρεθεί ο ιδιαίτερα υψηλός ελληνικός ΦΠΑ.
Χαρακτηριστικό είναι ότι στην Ελλάδα, με την συνεχώς μειούμενη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, η συσκευασία των 330 ml σε μεταλλικό κουτί πωλείται προς 0,62 ευρώ, έναντι 0,45 ευρώ στη Γερμανία, 0,52 ευρώ στην Ισπανία, 0,60 ευρώ στη Γαλλία και 0,51 ευρώ στη Βουλγαρία.
Το barcode για τα Ελληνικά προϊόντα ξεκινάει από 520 και όχι από 540.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο φίλε,το διορθώσαμε, σε ευχαριστουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς χαμένοι δε βγαίνουμε για κανένα λόγο.Όπως κάποτε εισέβαλε σε αυτή εδώ την χωρα,έτσι θα ξεκουμπιστεί.Δε σε πιέζει κανείς να ψωνίσεις το οτιδήποτε.Δεν υπάρχει καλό και κακό η φτηνό και ακριβό.Υπάρχουν μονο επιλογές.Στην τελική,μη την ξαναβάλεις την ριμάδα στο στόμα σου και πάλι εσύ θα είσαι ο κερδισμένος και από άποψη υγείας αλλα και οικονομίας.Αν δε μπορείς πια με τίποτα χωρίς cola,τότε βρές μια άλλη μάρκα και μόλις συνηθίσεις τη γεύση τις,θα ξεχάσεις την original cola μια για πάντα.Εγώ πίνω εδώ και χρονια Εψα cola και έχω την συνείδηση μου καθαρή.Εμείς κυρία coca cola είμαστε έλληνες με ανοιχτά μάτια και ζωντανές αντιδράσεις.Πράξε όπως εσύ καταλαβαίνεις και τις επιπτώσεις που θα έχεις,άστες πάνω μας.Θα σε ξεπεράσουμε πολύ γρήγορα.Στο καλό και από το πεζοδρόμιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ coca cola και η 3Ε του ελληνοποιημενου εβραιου Δαβιδ Λεβεντη και Σια (=Μπιλντερμπεκ).Αλλο δηλητηριο στο τραπεζι μας καλα ΄΄σερβιρισμενο΄΄.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος ρε παιδιά με το barcode και τα ελληνικά προϊόντα. Το 520 μπορεί να το αποκτήσει οποιαδήποτε εταιρεία κυκλοφορεί προϊόντα στην Ελλάδα και ας μην είναι Ελληνικά. Τα μόνα που είναι Ελληνικά προϊόντα είναι όσα αναγράφουν στη συσκευασία οτι παράγονται στην Ελλάδα. Ούτε καν οτι συσκευάζονται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας τεχνολόγος τροφίμων.