Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Τι είπε ο Άδωνις για την "αποστασία" από το ΛΑΟΣ [ΒΙΝΤΕΟ]


Για την "αποστασία", όπως τον κατηγορούν οι πρώην συναγωνιστές του, από το ΛΑΟΣ, μίλησε ο Άδωνις, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega. Δείτε τι δήλωσε για όσα τον κατηγορούν αλλά και για τον Γιώργο Καρατζαφέρη...



"Λέτε να είχα προσχεδιάσει να πάω στη ΝΔ και να ήμουν τόσο απρόσεχτος;", είπε, πριν λίγο ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του MEGA. Τόνισε ότι "πρέπει να αφήσουμε τις συνωμοσιολογίες" και μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Γιώργο Καρατζαφερη.

"Tον εκτιμώ, τον σέβομαι, τον ευγνωμωνώ. Επειδή αναγνωρίζω όλα αυτά, παρέδωσα και την έδρα. Θα μπορούσα να την κρατήσω, και την έδρα και την θέση μου στην περιφέρεια Αττικής. Δεν πρόκειται να ακούσετε εις τον αιώνα τον άπαντα κακή κουβέντα για τον Καραταζαφέρη. Του χρωστάω", είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης για το Γιώργο Καρατζαφέρη και ευχήθηκε "καλή τύχη" στο ΛΑ.Ο.Σ. Υπογράμμισε μάλιστα ότι δεν είχε καμία αμφιβολία για τη διαγραφή του: "Έφυγα από το σπίτι μου, και χαιρετώντας τη γυναίκα μου της είπα ότι θα διαγραφώ".

Ερωτηθείς επίσης για την προσπάθεια διεμβολισμού του κόμματος, όπως είπε ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., ο "γαλάζιος" πλέον βουλευτής επισήμανε: "Δεν πιστεύω πως υπάρχει κανένα τέτοιο σχέδιο".

Σε ότι αφορά τους λόγους για τους οποίους δεν ψήφισε το νέο μνημόνιο, ο κ. Γεωργιάδης, επανέλβαε ότι ψήφισε κατά συνείδηση και χαρακτήρισε την αλλαγή στάση του ΛΑ.Ο.Σ. δομικό σφάλμα: "Εργαζόμουν για αυτό το λόγο 88 ημέρες και ξαφνικά μου λένε θα ψηφίσεις "όχι". Όταν έχω πειστεί ότι το συμφέρον της χώρας μου είναι το "ναι", θα βάλω πάνω από το συμφέρον της χώρας μου το κόμμα;" είπε, χαρακτηρίζοντας τον ευατό του σήμερα έναν "απλό πολίτη", που τα "πέταξε όλα" γιατί θέλει να εξηγήσει στον κόσμο την Ελλάδα δεν έχει περιθώριο για παιχνίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.