Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

57 προσαγωγές αλλά και συλλήψεις στο ΟΑΚΑ [ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ]

http://www.soccerplus.gr/sites/default/files/imagecache/article/2011/11/epeisodia_0.jpg

Δεν έχει τέλος η αλητεία. Εκατοντάδες χούλιγκαν, μετέτρεψαν τη γιορτή του ποδοσφαίρου σε γιορτή βίας, μολότοφ και πετροπόλεμου. Από κοντά και τα ΜΑΤ, που με ευκολία προχώρησαν σε εκτεταμένη ρήψη χημικών και βομβών κρότου - λάμψης....



Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 57 προσαγωγές από τα επεισόδια και 6 συλλήψεις.

Δείτε τις φωτογραφίες:





















3 σχόλια:

  1. δεν ειναι χουλιγκαν ειναι φιλαθλοι του παναθηναικου εγω ειμαι ο ιδιος με πρην σου ειπα και το mail μου βλεπεις και την ip μου περιμενο mail σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε ,ακριβώς επειδή έχεις γράψει αυτά τα στοιχεία στο σχόλιό σου δεν το αναρτήσαμε.Εαν θες να τα δημοσιοποίησουμε ευχαρίστως.Εαν όχι,ξαναγράψτο χωρίς τα στοιχεία και στείλτο για να το αναρτήσουμε.Σε ευχαριστούμε πάντως για όσα γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρεσει πολυ το blog σασ αλα δυστυχως δεν ειστε ειστε αντικειμενικοι στα αθλητικα αυτο ειναι ολο δεν ηθελα να δημοσιευθει εξαλου κριμα πραγματικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.