Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Θύματα πλεκτάνης δηλώνουν οι δύο υπάλληλοι του υπουργείου Ανάπτυξης.


Τους έμπλεξαν ,επειδή η υπηρεσία τους καθυστέρησε να εξυπηρετήσει το θύμα,έτσι υποστηρίζουν οι δύο υπάλληλοι του υπουργείου Ανάπτυξης στις απολογίες τους,που κατηγορούνται ότι ζήτησαν μίζα 200.000 ευρώ για...


 να αποδεσμεύσουν χρήματα για επιδότηση που έπρεπε να δοθούν σε επιχειρηματία.
Ο πρώτος κατηγορούμενος υποστηρξε πως είναι  θύμα πλεκτάνης. "Μου την έστησε ο ξενοδόχος. Επέμενε να συναντηθούμε εκτός γραφείου επειδή ήθελε να μου δώσει κάποια έγγραφα. Δέχτηκα. Μου έδωσε μια πλαστική σακούλα και αμέσως με συνέλαβαν" υποστήριξε.Σε ερώτηση για το να συνηθίζεται αυτό; απάντησε: "όχι δεν συνηθίζεται. Ήταν αφέλεια μου που έκανα δυο ραντεβού εκτός γραφείου"Στη συνέχεια ρωτήθηκε για πιο λόγι να κα΄νει κάτι τε΄τοιο ο ξενοδόχος και απάντησε:" Ήθελε να εκδικηθεί για την ταλαιπωρία που υπέστη όλα αυτά τα χρόνια στο Υπ. Ανάπτυξης. Εγώ δεν καθυστέρησα αφού είχα το φάκελο από 3/2/12 και πρώτη φορά συναντηθήκαμε στο γραφείο του 1/3/12. Οι αστυνομικοί με έβαλαν να τηλεφωνήσω στο 2ο κατηγορούμενο. Οι καταθέσεις μου δικαιολογούνται απολύτως από τα εισοδήματά μου". 
Ο άλλος κατηγορούμενος υποστήριξε τα εξής: " Μου τηλεφώνησε ο συνάδελφός μου και μου ζήτησε να περάσω να τον πάρω με το αυτοκίνητό μου επειδή ήξερε ότι παρκάρω κοντά στο σημείο. Δεν είχα καμία σχέση με την όλη διαδικασία σχετικά με την επιδότηση. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.