H εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλα Navara και Pathfinder.
Η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά 232 οχήματα...
NAVARA, παραγωγής από 30 Μαίου 2005 έως 29 Σεπτεμβρίου 2009 και 77 οχήματα PATHFINDER, παραγωγής από 1 Νοεμβρίου 2004 έως 5 Νοεμβρίου 2009, στα οποία υπάρχει πιθανότητα να "παγιδευτεί" η πλεξούδα του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού ανάμεσα στην μεταλλική βάση του καθίσματος και στον μηχανισμό ανύψωσής του. Αν το αυτοκίνητο συνεχίσει να οδηγείται σε αυτή την συνθήκη, μπορεί να προκληθεί ζημιά στην πλεξούδα και διακοπή της λειτουργίας του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση της πλεξούδας του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Εφόσον η πλεξούδα δεν είναι σωστά τοποθετημένη, θα μετακινηθεί στο σωστό σημείο. Εάν η πλεξούδα έχει πάθει ζημιά, θα αντικατασταθεί και η νέα θα τοποθετηθεί στο σωστό σημείο, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στον αριθμό 210 3489438.
Η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά 232 οχήματα...
NAVARA, παραγωγής από 30 Μαίου 2005 έως 29 Σεπτεμβρίου 2009 και 77 οχήματα PATHFINDER, παραγωγής από 1 Νοεμβρίου 2004 έως 5 Νοεμβρίου 2009, στα οποία υπάρχει πιθανότητα να "παγιδευτεί" η πλεξούδα του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού ανάμεσα στην μεταλλική βάση του καθίσματος και στον μηχανισμό ανύψωσής του. Αν το αυτοκίνητο συνεχίσει να οδηγείται σε αυτή την συνθήκη, μπορεί να προκληθεί ζημιά στην πλεξούδα και διακοπή της λειτουργίας του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση της πλεξούδας του ηλεκτρικού καθίσματος του οδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Εφόσον η πλεξούδα δεν είναι σωστά τοποθετημένη, θα μετακινηθεί στο σωστό σημείο. Εάν η πλεξούδα έχει πάθει ζημιά, θα αντικατασταθεί και η νέα θα τοποθετηθεί στο σωστό σημείο, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στον αριθμό 210 3489438.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.