Στα «κάγκελα» βρίσκονται οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δημοσίας Χρήσης λόγω της τροπολογίας που κατέθεσε την Παρασκευή το βράδυ στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών, Μάκης Βορίδης, την οποία θεωρούν «φωτογραφική διάταξη» καθώς δίνει προκλητικά προνόμια στους βυτιοφορείς!...
Ειδικότερα, σε σύνολο 34.500 ιδιοκτητών αδειών για φορτηγά και βυτιοφόρα Δημοσίας Χρήσης, οι 800 άδειες είναι για βυτιοφόρα. Με τη ρύθμιση Βορίδη, όπως καταγγέλει η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ), προβλέπεται ότι οι άδειες φορτηγών Δημοσίας Χρήσης που υπήρχαν μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2010 -οπότε εφαρμόστηκε ο Νόμος Ρέππα- δεν μπορούν να μετατραπούν «σε άδειες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου μέχρι τη λήξη της μεταβατικής περιόδου που ορίζεται η 27η Ιανουαρίου 2020». O περιορισμός αυτός δεν ισχύει για άδειες που κατέχουν μεταφορικές εταιρείες.
Σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, ο αρχικός νόμος Ρέππα προέβλεπε την απελευθέρωση του επαγγέλματος και την δυνατότητα μετατροπής μιας άδειας ιδιώτη φορτηγού ΔΧ σε βυτιοφόρο ΔΧ, αλλά με την τροπολογία Βορίδη αυτό δεν μπορεί να γίνει πριν το 2020.
Από την πλευρά του υπουργείο τονίζονυν ότι αυτή η ρύθμιση δεν αποτελεί ρουσφέτι, καθώς όποιος μεταφορέας το επιθυμεί μπορεί να ζητήσει και να πάρει νέα άδεια για μεταφορά καυσίμων.
Όμως, η Ομοσπονδία των ιδιοκτητών φορτηγών επιμένει. Όπως λέει στα ΝΕΑ, ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απόστολος Κενανίδης, «στόχος της τροπολογίας είναι να προστατευθούν οι περίπου 700-800 ιδιοκτήτες αδειών ΔΧ μεταφοράς υγρών καυσίμων από όσους συναδέλφους θα επιχειρούσαν να μπουν στον χώρο των βυτιοφόρων, χρησιμοποιώντας τις άδειες που ήδη διαθέτουν». Κι αυτό γιατί, για να πάρει ένας ήδη επαγγελματίας μεταφορέας μια νέα άδεια βυτιοφόρου για καύσιμα, θα πρέπει εκτός του παραβόλου των 1500 ευρώ να καταβάλλει και ως εγγύηση το ποσό των 15.000 ευρώ...
Μάλιστα, στην χτεσινή της ανακοίνωση η ΟΦΑΕ μιλάει για φωτογραφική διάταξη και «πληρωμένη επιταγή» από «στελέχη του κόμματος της ΝΔ από τον τομέα Μεταφορών και συντεχνιών που πρόσκεινται στο συγκεκριμένο τομέα».
Ειδικότερα, σε σύνολο 34.500 ιδιοκτητών αδειών για φορτηγά και βυτιοφόρα Δημοσίας Χρήσης, οι 800 άδειες είναι για βυτιοφόρα. Με τη ρύθμιση Βορίδη, όπως καταγγέλει η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ), προβλέπεται ότι οι άδειες φορτηγών Δημοσίας Χρήσης που υπήρχαν μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2010 -οπότε εφαρμόστηκε ο Νόμος Ρέππα- δεν μπορούν να μετατραπούν «σε άδειες βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων και θερμής ασφάλτου μέχρι τη λήξη της μεταβατικής περιόδου που ορίζεται η 27η Ιανουαρίου 2020». O περιορισμός αυτός δεν ισχύει για άδειες που κατέχουν μεταφορικές εταιρείες.
Σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, ο αρχικός νόμος Ρέππα προέβλεπε την απελευθέρωση του επαγγέλματος και την δυνατότητα μετατροπής μιας άδειας ιδιώτη φορτηγού ΔΧ σε βυτιοφόρο ΔΧ, αλλά με την τροπολογία Βορίδη αυτό δεν μπορεί να γίνει πριν το 2020.
Από την πλευρά του υπουργείο τονίζονυν ότι αυτή η ρύθμιση δεν αποτελεί ρουσφέτι, καθώς όποιος μεταφορέας το επιθυμεί μπορεί να ζητήσει και να πάρει νέα άδεια για μεταφορά καυσίμων.
Όμως, η Ομοσπονδία των ιδιοκτητών φορτηγών επιμένει. Όπως λέει στα ΝΕΑ, ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ Απόστολος Κενανίδης, «στόχος της τροπολογίας είναι να προστατευθούν οι περίπου 700-800 ιδιοκτήτες αδειών ΔΧ μεταφοράς υγρών καυσίμων από όσους συναδέλφους θα επιχειρούσαν να μπουν στον χώρο των βυτιοφόρων, χρησιμοποιώντας τις άδειες που ήδη διαθέτουν». Κι αυτό γιατί, για να πάρει ένας ήδη επαγγελματίας μεταφορέας μια νέα άδεια βυτιοφόρου για καύσιμα, θα πρέπει εκτός του παραβόλου των 1500 ευρώ να καταβάλλει και ως εγγύηση το ποσό των 15.000 ευρώ...
Μάλιστα, στην χτεσινή της ανακοίνωση η ΟΦΑΕ μιλάει για φωτογραφική διάταξη και «πληρωμένη επιταγή» από «στελέχη του κόμματος της ΝΔ από τον τομέα Μεταφορών και συντεχνιών που πρόσκεινται στο συγκεκριμένο τομέα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.