Στη δέσμευση λογαριασμών και καταθέσεων θα προχωρούν άμεσα οι ελεγκτικές αρχές και χωρίς προηγούμενη ακρόαση του φορολογούμενου για τον οποίο...
έχουν στοιχεία ότι φοροδιαφεύγει, προκειμένου να διασφαλίσουν τα συμφέροντα του Δημοσίου.
Την ανωτέρω εντολή έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου (υπ' αριθμ. ΠΟΛ.1103/20.4.2012) στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδίου που έχει εκπονηθεί στο «κυνήγι» της φοροδιαφυγής και των μέτρων που λαμβάνονται για την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων και τη στήριξη του κρατικού προϋπολογισμού.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις νέες οδηγίες που έδωσε ο κ. Οικονόμου προς τον ελεγκτικό μηχανισμό, τα μέτρα διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου λαμβάνονται εξαιρετικά και έχουν προληπτικό και επείγοντα χαρακτήρα, ως εκ τούτου εξαιρούνται της τήρησης του τύπου της προηγούμενης ακρόασης των φορολογουμένων, ούτως ώστε να δεσμευθούν οι λογαριασμοί και οι καταθέσεις καθώς και εν γένει τα περιουσιακά στοιχεία του υπόχρεου μέχρι εκδόσεως των σχετικών τίτλων βεβαίωσης.
Αλλωστε, με βάση το σκεπτικό του υπουργείου Οικονομικών, η προηγούμενη κλήση των προσώπων που ελέγχονται για φοροδιαφυγή θα ματαίωνε το σκοπό του νόμου, ο οποίος έχει αναχθεί από το νομοθέτη, επιτρεπτώς κατά το Σύνταγμα, σε σκοπό επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος και θα έθετε σε κίνδυνο τα συμφέροντα του Δημοσίου.
Για να μην εκδίδονται όμως απορριπτικές για τον τυπικό αυτό λόγο (της μη προηγούμενης ακρόασης) δικαστικές αποφάσεις, η αρμόδια για την εφαρμογή των μέτρων φορολογική αρχή οφείλει να επιδίδει με απόδειξη στον υπόχρεο, σε βάρος του οποίου εφάρμοσε τα μέτρα διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου, κλήση προς επιγενόμενη ακρόαση για τις διαπιστώσεις που καταγράφηκαν στην Ειδική Εκθεση Ελέγχου, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερών από την ημερομηνία εφαρμογής των μέτρων.
Επισημαίνεται μάλιστα ότι σε περίπτωση μη τήρησης της ανωτέρω διαδικασίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας για την κλήση του ενδιαφερόμενου, η ενέργεια διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου παύει αυτοδικαίως να ισχύει, δηλαδή αίρονται στο σύνολό τους όλα τα σε βάρος του εφαρμοσθέντα μέτρα, χωρίς να χρειάζεται άλλη ενέργεια του αρμοδίου για την εφαρμογή των μέτρων αυτών οργάνου.
Εντός 10 ημερών
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι με την εν λόγω κλήση ο υπόχρεος καλείται εντός προθεσμίας 10 ημερών, η οποία αρχίζει από την επομένη ημέρα της ημέρας επίδοσης, προκειμένου να παράσχει εγγράφως τις απόψεις του επί των διαπιστώσεων της ως άνω Ειδικής Εκθεσης Ελέγχου, προσκομίζοντας και κάθε αποδεικτικό στοιχείο των ισχυρισμών του.
Εφόσον η ημερομηνία λήξης των παραπάνω προθεσμιών είναι αργία, αυτή παρατείνεται μέχρι την πρώτη εργάσιμη ημέρα, ενώ οι έγγραφες απόψεις του υπόχρεου υποβάλλονται στην αρμόδια φορολογική αρχή.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, και για τη διευκόλυνση των αρμόδιων φορολογικών αρχών, η κλήση για επιγενόμενη ακρόαση δύναται να επιδοθεί ταυτόχρονα με την ενέργεια εφαρμογής των μέτρων διασφάλισης ή επιδίδεται με απόδειξη ξεχωριστό έγγραφο κλήσης εντός των συγκεκριμένων προθεσμιών.
Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι η προθεσμία για κλήση του φορολογούμενου δεν επηρεάζει την προθεσμία άσκησης προσφυγής, ενώ παραμένει η δυνατότητα στο φορολογούμενο να απευθυνθεί με αίτησή του στον αρμόδιο υπουργό για την ολική ή μερική άρση των μέτρων.
Στις περιπτώσεις, πάντως, που με βάση τις έγγραφες απόψεις του υπόχρεου αποδειχθεί ότι δεν πληρούνται για οποιονδήποτε λόγο οι προϋποθέσεις για τη σε βάρος του εφαρμογή των μέτρων διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου, εκδίδεται από την αρμόδια αρχή τροποποιητική ενέργεια, βάσει της οποίας ο υπόχρεος απαλλάσσεται των εν λόγω μέτρων και η οποία κοινοποιείται αντιστοίχως στους αποδέκτες της αρχικής ενέργειας.
Αξιοσημείωτο, ωστόσο, είναι ότι ακόμη και στις περιπτώσεις που εκδίδονται από τα αρμόδια δικαστήρια ακυρωτικές αποφάσεις λόγω νομικής πλημμέλειας των ενεργειών των φορολογικών αρχών και συγκεκριμένα λόγω παράλειψης τήρησης ουσιώδους τύπου της διαδικασίας που συνίσταται στο δικαίωμα του φορολογουμένου να εκθέτει εκ των υστέρων τις απόψεις του, η αρμόδια για την εφαρμογή των μέτρων φορολογική αρχή θα πρέπει σύμφωνα με τις εντολές του κ. Οικονόμου, εφόσον οι λόγοι για τους οποίους αυτά ελήφθησαν εξακολουθούν να υφίστανται, βάσει της ίδιας Ειδικής Εκθεσης Ελέγχου να προβεί σε νέα ενέργεια εφαρμογής των μέτρων και να ακολουθήσει τη διαδικασία, τηρώντας τον τύπο.
Αυξήθηκε το φορολογικό βάρος των μισθωτών
Νοικοκυριά με δύο παιδιά και ένα εργαζόμενο και μονογονεϊκές οικογένειες υπομένουν αναλογικά στην Ελλάδα το μεγαλύτερο φορολογικό βάρος απ' ό,τι σε άλλες χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Οργανισμού για την εξέλιξη της επιβάρυνση των νοικοκυριών από τη φορολόγηση εισοδήματος και εργασίας. Στην έκθεση αναφέρεται ότι η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες με την υψηλότερη φορολογική επιβάρυνση του εισοδήματος από εργασία, εκτιμώντας ότι τα πραγματικά εισοδήματα των Ελλήνων υποχώρησαν κατά 25,3% το 2011.
Σε γενικές γραμμές και παρά τις δηλώσεις περί ανάγκης περικοπών στους φόρους εισοδήματος και εργασίας ώστε να τονωθεί η ζήτηση τα στοιχεία του Οργανισμού δείχνουν ότι την περίοδο 2000-2011 αυξήθηκε σε 26 από τα 34 κράτη-μέλη και υποχώρησε μόνο σε επτά.
Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, το φορολογικό, αν και δεν είναι κατά του θεσμού της οικογένειας, τουλάχιστον δεν φαίνεται από τίποτα ότι υποστηρίζει τα νοικοκυριά με παιδιά. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού, το συνολικό φορολογικό βάρος (το οποίο περιλαμβάνει και τις ασφαλιστικές εισφορές) για το 2011 σε σύγκριση με το 2010 μειώθηκε για τον ανύπαντρο στο 38% από 38,2% το 2011, ενώ για την οικογένεια με παιδιά στο 37,8% από 38,5%, μειώνοντας απλώς της ανισότητα, αλλά σίγουρα δίνοντας κίνητρα σε κάποιον μάλλον να μην παντρευτεί παρά να προσχωρήσει στο έγγαμο βίο.
Ακόμη όμως και σε διαφορετικές κατηγορίες νοικοκυριών το μεγάλο βάρος της φορολογίας φέρεται ότι φέρουν οι μονογονεϊκές οικογένειες με δύο παιδιά αλλά και οι οικογένειες με δύο παιδία και μόνο ένα εργαζόμενο. Ειδικότερα, στην Ελλάδα η συνολική επιβάρυνση επί του εργατικού κόστους (σ.σ.: μισθός συν φόροι συν ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη και εργαζόμενου) για εργαζόμενο που συντηρεί όλη την οικογένεια διαμορφώνεται στο 37,8% των αποδοχών από 35,3% το 2000, τη στιγμή όπου ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ υποχώρησε το 2011 στο 25,4% από 27,5%.
Για οικογένειες με έναν εργαζόμενο γονέα και δύο παιδιά που λαμβάνει μισθό της τάξης του 67% του μέσου όρου αμοιβών της χώρας, η συνολική επιβάρυνση αυξήθηκε στην Ελλάδα στο 35% της μεικτής αμοιβής το 2011 από 34,3% το 2000, τη στιγμή όπου ο μέσο όσος στα κράτη-μέλη του ΟΟΣΑ υποχώρησε στο 16,2 το 2011 από 18,7% το 2000.
Εκκληση για μείωση του κόστους
Ο ΟΟΣΑ αναφέρει ότι η μεγαλύτερη αύξηση των φόρων επί των εισοδημάτων ως ποσοστό του εργατικού κόστους ήταν στην Ιρλανδία (κατά 3,82%), η οποία προσπαθεί να μειώσει το έλλειμμα του προϋπολογισμού της. Δεύτερη είναι η Ουγγαρία, μια ακόμη χώρα που αντιμετωπίζει σοβαρά δημοσιονομικά προβλήματα, με αύξηση κατά 2,4%.
Σε γενικές γραμμές η αύξηση των ποσοστών φορολογικής επιβάρυνσης οφείλεται κυρίως στους υψηλότερους φόρους εισοδημάτων. Αυτός ήταν και ο κύριος παράγοντας για τις 18 από τις χώρες που ανακοίνωσαν συνολικά αύξηση, αναφέρει ή έκθεση του ΟΟΣΑ.
Στην κατεύθυνση αυτή καλεί τα κράτη-μέλη του να μειώσουν όπου γίνεται το κόστος της εργασίας μέσω της μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών και να γίνει δικαιότερη κατανομή των φορολογικών βαρών ανάλογα με τις δυνατότητες και τα μέλη του κάθε νοικοκυριού, ειδικά για τις χώρες οι οποίες αντιμετωπίζουν υπογεννητικότητα. Με τον τρόπο αυτό υποβάλλει ουσιαστικά και τον τρόπο που θα πρέπει να κινηθεί και το ελληνικό φορολογικό σύστημα, το οποίο βρίσκεται υπό αναδιαπραγμάτευση για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια. Εκτός των υπόλοιπων κριτηρίων που θα τεθούν, θα πρέπει να υπάρξει και αυτό που θα αφορά στη στήριξη της οικογένειας.
Τέλος, ο ΟΟΣΑ υποστηρίζει ακόμη ότι οι φόροι στην απασχόληση είναι επιζήμιοι για την ανάπτυξη, καθώς και ότι οι κυβερνήσεις που χρειάζεται να συγκεντρώσουν περισσότερα έσοδα θα πρέπει να επικεντρώνονται στον περιορισμό των φοροαπαλλαγών για θέματα, όπως οι συνταξιοδοτικές εισφορές και οι τόκοι των στεγαστικών δανείων κ.λ.π.
πηγή:naftemporiki.gr
έχουν στοιχεία ότι φοροδιαφεύγει, προκειμένου να διασφαλίσουν τα συμφέροντα του Δημοσίου.
Την ανωτέρω εντολή έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου (υπ' αριθμ. ΠΟΛ.1103/20.4.2012) στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδίου που έχει εκπονηθεί στο «κυνήγι» της φοροδιαφυγής και των μέτρων που λαμβάνονται για την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων και τη στήριξη του κρατικού προϋπολογισμού.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις νέες οδηγίες που έδωσε ο κ. Οικονόμου προς τον ελεγκτικό μηχανισμό, τα μέτρα διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου λαμβάνονται εξαιρετικά και έχουν προληπτικό και επείγοντα χαρακτήρα, ως εκ τούτου εξαιρούνται της τήρησης του τύπου της προηγούμενης ακρόασης των φορολογουμένων, ούτως ώστε να δεσμευθούν οι λογαριασμοί και οι καταθέσεις καθώς και εν γένει τα περιουσιακά στοιχεία του υπόχρεου μέχρι εκδόσεως των σχετικών τίτλων βεβαίωσης.
Αλλωστε, με βάση το σκεπτικό του υπουργείου Οικονομικών, η προηγούμενη κλήση των προσώπων που ελέγχονται για φοροδιαφυγή θα ματαίωνε το σκοπό του νόμου, ο οποίος έχει αναχθεί από το νομοθέτη, επιτρεπτώς κατά το Σύνταγμα, σε σκοπό επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος και θα έθετε σε κίνδυνο τα συμφέροντα του Δημοσίου.
Για να μην εκδίδονται όμως απορριπτικές για τον τυπικό αυτό λόγο (της μη προηγούμενης ακρόασης) δικαστικές αποφάσεις, η αρμόδια για την εφαρμογή των μέτρων φορολογική αρχή οφείλει να επιδίδει με απόδειξη στον υπόχρεο, σε βάρος του οποίου εφάρμοσε τα μέτρα διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου, κλήση προς επιγενόμενη ακρόαση για τις διαπιστώσεις που καταγράφηκαν στην Ειδική Εκθεση Ελέγχου, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερών από την ημερομηνία εφαρμογής των μέτρων.
Επισημαίνεται μάλιστα ότι σε περίπτωση μη τήρησης της ανωτέρω διαδικασίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας για την κλήση του ενδιαφερόμενου, η ενέργεια διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου παύει αυτοδικαίως να ισχύει, δηλαδή αίρονται στο σύνολό τους όλα τα σε βάρος του εφαρμοσθέντα μέτρα, χωρίς να χρειάζεται άλλη ενέργεια του αρμοδίου για την εφαρμογή των μέτρων αυτών οργάνου.
Εντός 10 ημερών
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι με την εν λόγω κλήση ο υπόχρεος καλείται εντός προθεσμίας 10 ημερών, η οποία αρχίζει από την επομένη ημέρα της ημέρας επίδοσης, προκειμένου να παράσχει εγγράφως τις απόψεις του επί των διαπιστώσεων της ως άνω Ειδικής Εκθεσης Ελέγχου, προσκομίζοντας και κάθε αποδεικτικό στοιχείο των ισχυρισμών του.
Εφόσον η ημερομηνία λήξης των παραπάνω προθεσμιών είναι αργία, αυτή παρατείνεται μέχρι την πρώτη εργάσιμη ημέρα, ενώ οι έγγραφες απόψεις του υπόχρεου υποβάλλονται στην αρμόδια φορολογική αρχή.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, και για τη διευκόλυνση των αρμόδιων φορολογικών αρχών, η κλήση για επιγενόμενη ακρόαση δύναται να επιδοθεί ταυτόχρονα με την ενέργεια εφαρμογής των μέτρων διασφάλισης ή επιδίδεται με απόδειξη ξεχωριστό έγγραφο κλήσης εντός των συγκεκριμένων προθεσμιών.
Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι η προθεσμία για κλήση του φορολογούμενου δεν επηρεάζει την προθεσμία άσκησης προσφυγής, ενώ παραμένει η δυνατότητα στο φορολογούμενο να απευθυνθεί με αίτησή του στον αρμόδιο υπουργό για την ολική ή μερική άρση των μέτρων.
Στις περιπτώσεις, πάντως, που με βάση τις έγγραφες απόψεις του υπόχρεου αποδειχθεί ότι δεν πληρούνται για οποιονδήποτε λόγο οι προϋποθέσεις για τη σε βάρος του εφαρμογή των μέτρων διασφάλισης των συμφερόντων του Δημοσίου, εκδίδεται από την αρμόδια αρχή τροποποιητική ενέργεια, βάσει της οποίας ο υπόχρεος απαλλάσσεται των εν λόγω μέτρων και η οποία κοινοποιείται αντιστοίχως στους αποδέκτες της αρχικής ενέργειας.
Αξιοσημείωτο, ωστόσο, είναι ότι ακόμη και στις περιπτώσεις που εκδίδονται από τα αρμόδια δικαστήρια ακυρωτικές αποφάσεις λόγω νομικής πλημμέλειας των ενεργειών των φορολογικών αρχών και συγκεκριμένα λόγω παράλειψης τήρησης ουσιώδους τύπου της διαδικασίας που συνίσταται στο δικαίωμα του φορολογουμένου να εκθέτει εκ των υστέρων τις απόψεις του, η αρμόδια για την εφαρμογή των μέτρων φορολογική αρχή θα πρέπει σύμφωνα με τις εντολές του κ. Οικονόμου, εφόσον οι λόγοι για τους οποίους αυτά ελήφθησαν εξακολουθούν να υφίστανται, βάσει της ίδιας Ειδικής Εκθεσης Ελέγχου να προβεί σε νέα ενέργεια εφαρμογής των μέτρων και να ακολουθήσει τη διαδικασία, τηρώντας τον τύπο.
Αυξήθηκε το φορολογικό βάρος των μισθωτών
Νοικοκυριά με δύο παιδιά και ένα εργαζόμενο και μονογονεϊκές οικογένειες υπομένουν αναλογικά στην Ελλάδα το μεγαλύτερο φορολογικό βάρος απ' ό,τι σε άλλες χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Οργανισμού για την εξέλιξη της επιβάρυνση των νοικοκυριών από τη φορολόγηση εισοδήματος και εργασίας. Στην έκθεση αναφέρεται ότι η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες με την υψηλότερη φορολογική επιβάρυνση του εισοδήματος από εργασία, εκτιμώντας ότι τα πραγματικά εισοδήματα των Ελλήνων υποχώρησαν κατά 25,3% το 2011.
Σε γενικές γραμμές και παρά τις δηλώσεις περί ανάγκης περικοπών στους φόρους εισοδήματος και εργασίας ώστε να τονωθεί η ζήτηση τα στοιχεία του Οργανισμού δείχνουν ότι την περίοδο 2000-2011 αυξήθηκε σε 26 από τα 34 κράτη-μέλη και υποχώρησε μόνο σε επτά.
Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, το φορολογικό, αν και δεν είναι κατά του θεσμού της οικογένειας, τουλάχιστον δεν φαίνεται από τίποτα ότι υποστηρίζει τα νοικοκυριά με παιδιά. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού, το συνολικό φορολογικό βάρος (το οποίο περιλαμβάνει και τις ασφαλιστικές εισφορές) για το 2011 σε σύγκριση με το 2010 μειώθηκε για τον ανύπαντρο στο 38% από 38,2% το 2011, ενώ για την οικογένεια με παιδιά στο 37,8% από 38,5%, μειώνοντας απλώς της ανισότητα, αλλά σίγουρα δίνοντας κίνητρα σε κάποιον μάλλον να μην παντρευτεί παρά να προσχωρήσει στο έγγαμο βίο.
Ακόμη όμως και σε διαφορετικές κατηγορίες νοικοκυριών το μεγάλο βάρος της φορολογίας φέρεται ότι φέρουν οι μονογονεϊκές οικογένειες με δύο παιδιά αλλά και οι οικογένειες με δύο παιδία και μόνο ένα εργαζόμενο. Ειδικότερα, στην Ελλάδα η συνολική επιβάρυνση επί του εργατικού κόστους (σ.σ.: μισθός συν φόροι συν ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη και εργαζόμενου) για εργαζόμενο που συντηρεί όλη την οικογένεια διαμορφώνεται στο 37,8% των αποδοχών από 35,3% το 2000, τη στιγμή όπου ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ υποχώρησε το 2011 στο 25,4% από 27,5%.
Για οικογένειες με έναν εργαζόμενο γονέα και δύο παιδιά που λαμβάνει μισθό της τάξης του 67% του μέσου όρου αμοιβών της χώρας, η συνολική επιβάρυνση αυξήθηκε στην Ελλάδα στο 35% της μεικτής αμοιβής το 2011 από 34,3% το 2000, τη στιγμή όπου ο μέσο όσος στα κράτη-μέλη του ΟΟΣΑ υποχώρησε στο 16,2 το 2011 από 18,7% το 2000.
Εκκληση για μείωση του κόστους
Ο ΟΟΣΑ αναφέρει ότι η μεγαλύτερη αύξηση των φόρων επί των εισοδημάτων ως ποσοστό του εργατικού κόστους ήταν στην Ιρλανδία (κατά 3,82%), η οποία προσπαθεί να μειώσει το έλλειμμα του προϋπολογισμού της. Δεύτερη είναι η Ουγγαρία, μια ακόμη χώρα που αντιμετωπίζει σοβαρά δημοσιονομικά προβλήματα, με αύξηση κατά 2,4%.
Σε γενικές γραμμές η αύξηση των ποσοστών φορολογικής επιβάρυνσης οφείλεται κυρίως στους υψηλότερους φόρους εισοδημάτων. Αυτός ήταν και ο κύριος παράγοντας για τις 18 από τις χώρες που ανακοίνωσαν συνολικά αύξηση, αναφέρει ή έκθεση του ΟΟΣΑ.
Στην κατεύθυνση αυτή καλεί τα κράτη-μέλη του να μειώσουν όπου γίνεται το κόστος της εργασίας μέσω της μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών και να γίνει δικαιότερη κατανομή των φορολογικών βαρών ανάλογα με τις δυνατότητες και τα μέλη του κάθε νοικοκυριού, ειδικά για τις χώρες οι οποίες αντιμετωπίζουν υπογεννητικότητα. Με τον τρόπο αυτό υποβάλλει ουσιαστικά και τον τρόπο που θα πρέπει να κινηθεί και το ελληνικό φορολογικό σύστημα, το οποίο βρίσκεται υπό αναδιαπραγμάτευση για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια. Εκτός των υπόλοιπων κριτηρίων που θα τεθούν, θα πρέπει να υπάρξει και αυτό που θα αφορά στη στήριξη της οικογένειας.
Τέλος, ο ΟΟΣΑ υποστηρίζει ακόμη ότι οι φόροι στην απασχόληση είναι επιζήμιοι για την ανάπτυξη, καθώς και ότι οι κυβερνήσεις που χρειάζεται να συγκεντρώσουν περισσότερα έσοδα θα πρέπει να επικεντρώνονται στον περιορισμό των φοροαπαλλαγών για θέματα, όπως οι συνταξιοδοτικές εισφορές και οι τόκοι των στεγαστικών δανείων κ.λ.π.
πηγή:naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.