Τρίτη 10 Απριλίου 2012

ΠΡΟΣΟΧΗ:Μην αγοράζετε κοτόπουλα που εισάγoνται από την Κίνα.Γιατί; [ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ]


Σημαντικό! Μπορούν να παρέχουν χιλιάδες τόνους νεκρά κοτόπουλα κάθε εβδομάδα. Γιατί; Κοίτα! Το πρωί αρχίζει ο αγώνας για τη συλλογή νεκρών κοτόπουλων Ψάχνουν για νεκρά κοτόπουλα....

Το πρωί αρχίζει ο αγώνας για τη συλλογή νεκρών κοτόπουλων.



Ψάχνουν για νεκρά κοτόπουλα...





Το νεκρό κοτόπουλο κόστίζει 1 RMB και πωλείται στα 9 RMB μετά τη μεταποίηση.

Ακολουθεί συγκέντρωση των νεκρών πουλερικών.




4 υπάλληλοι που έχουν αρχίσει να δακρύζουν απο τα φτερά βυθίζουν τα κοτόπουλα σε βραστό νερό σε ένα σκουριασμένο λέβητα.





Η δυσωδία είναι μερικές φορές τόσο μεγάλη που ακόμη και οι πιο έμπειροι εργαζόμενοι δεν μπορούν να αντισταθούν...





Προσθήκη χημικών για απολύμανση...



Ευπαρουσίαστα, τα κοτόπουλα θα πάνε στην Ευρώπη.

Πώς μπορείτε να προστατευτείτε;;;

Σήμερα, οι κινέζοι επιχειρηματίες γνωρίζουν ότι οι καταναλωτές δεν προτιμούν τα προϊόντα που γράφουν "Made in China", γι' αυτό και προσπαθούν να το αποκρύπτουν.

Όμως, μπορεί να είναι αναγνώσιμη η χώρα όπου κατασκευάζονται τα προϊόντα. Τα πρώτα 3 ψηφία στο γραμμικό κώδικα του προϊόντος δείχνει τον κώδικα της χώρας προέλευσης του προϊόντος.

Όλοι οι κωδικοί που αρχίζουν με: 690, 691, 692 έως 695 είναι από την Κίνα.

Εδώ είναι το σύνολο των γραμμωτών κωδικών που χρησιμοποιούνται:

00 με 13: ΗΠΑ και Καναδάς
30 με 37: Γαλλία
40 έως 44: Γερμανία
49: Ιαπωνία
50: Ηνωμένο Βασίλειο
57 ~: 64 ~ Δανία: Φινλανδία
76 ~ Ελβετία και το Λιχτενστάιν ~
628: Σαουδική Αραβία ~
629: United Arab Emirates
740-745: 480-489 Κεντρική Αμερική: Φιλιππίνες
690-695: Κίνα
471: Ταϊβάν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.