Εξακολουθούμε να παραμένουμε στις πέντε πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη και το δεύτερο τρίμηνο του 2012, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen.
Τα πράγματα παραμένουν δύσκολα και μπορεί να είχαμε μια...
μικρή άνοδο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, αφού ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 43 μονάδες, αλλά είμαστε, τα τελευταία δύο χρόνια, κάτω από το ψυχολογικό όριο των 60 μονάδων.
Πάντως δεν πρέπει να έχουμε παράπονο γιατί υπάρχουν και πολύ χειρότερα, όπως η Ουγγαρία που είναι στην τελευταάι θέση με 30 μονάδες, ακολουθούμενη από την Πορτογαλία με 40 μονάδες και τηνΙταλία με 41 μονάδες.
Στον αντίποδα βρίσκεται η πιο αισιόδοξη χώρα του πλανήτη, η Ινδονησία, με τον δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης να βρίσκεται το πρώτο τρίμηνο του 2012 στις 120 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Ινδία (119 μονάδες) και οι Φιλιππίνες (116 μονάδες). Η Ασία δείχνει το δρόμο της αισιοδοξίας.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.