Αυτό φέρεται, κατά πληροφορίες της Καθημερινής, να εξετάζουν να προτείνουν στο υπουργείο Ναυτιλίας οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Αυτό σημαίνει, ότι εν μέσω οικονομικής κρίσης, το υπουργείο θα πρέπει να αυξήσει το ύψος των επιδοτήσεων κατά 25% με 30%, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις απρόσκοπτης συνέχισης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της ηπειρωτικής χώρας με όλα τα νησιά του Αιγαίου, μικρά και μεγάλα. Να σημειωθεί ότι για την περίοδο Οκτώβριος 2011 – Νοέμβριος 2012 για την επιδότηση των «άγονων» γραμμών είχε προβλεφθεί κονδύλι ύψους 90 εκατ. ευρώ. Κύκλοι της ακτοπλοΐας σημειώνουν ότι εάν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα, ελλοχεύει ο κίνδυνος οι εταιρείες, εξαιτίας των σημαντικών οικονομικών προβλημάτων που έχουν να αναγκαστούν να «δέσουν» τα πλοία τους ή κάποια άλλα να τα πωλήσουν για να εξασφαλίσουν ρευστότητα προκειμένου να καλυφθούν βασικές λειτουργικές τους ανάγκες.
«Δεν κινδυνολογούμε, ούτε εκβιάζουμε, απλά λέμε την αλήθεια ως έχει» ανέφερε στην ‘Κ’ πηγή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και συμπλήρωσε: «Πριν από τρία χρόνια τέτοια περίοδο το μόνο που μας απασχολούσε ήταν πώς να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο, σήμερα σκεφτόμαστε μόνο εάν θα έχουμε καύσιμα για να εκτελέσουμε το δρομολόγιο που έχουμε υποχρέωση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.