Στο 1,70 τα εισιτήρια από 1,40 για να καλυφθούν οι στόχοι.
Την ίδια ώρα χωρίς εισιτήριο ταξιδεύει με τα μέσα σταθερής τροχιάς περίπου το 10 έως 15% των επιβατών, ενώ ...
το ποσοστό των λαθρεπιβατών αγγίζει το 20% στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, σύμφωνα με δειγματοληπτικούς ελέγχους.
Το εντυπωσιακό μέγεθος του φαινομένου αναμένεται να προκαλέσει σημαντικά οικονομικά προβλήματα στους οργανισμούς μέσων μεταφοράς, καθώς για το 2012 οι απώλειες υπολογίζονται μεταξύ των 25 και 37 εκατομμυρίων ευρώ στην Αθήνα και 15 και 20 εκατομμυρίων ευρώ στη Θεσσαλονίκη.Εάν αυτά τα χρήματα είχαν εισπραχθεί δεν θα γινόταν καν λόγος για αυξήσεις στα εισιτήρια.
Την ίδια ώρα χωρίς εισιτήριο ταξιδεύει με τα μέσα σταθερής τροχιάς περίπου το 10 έως 15% των επιβατών, ενώ ...
το ποσοστό των λαθρεπιβατών αγγίζει το 20% στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, σύμφωνα με δειγματοληπτικούς ελέγχους.
Το εντυπωσιακό μέγεθος του φαινομένου αναμένεται να προκαλέσει σημαντικά οικονομικά προβλήματα στους οργανισμούς μέσων μεταφοράς, καθώς για το 2012 οι απώλειες υπολογίζονται μεταξύ των 25 και 37 εκατομμυρίων ευρώ στην Αθήνα και 15 και 20 εκατομμυρίων ευρώ στη Θεσσαλονίκη.Εάν αυτά τα χρήματα είχαν εισπραχθεί δεν θα γινόταν καν λόγος για αυξήσεις στα εισιτήρια.
Αυτό κατάλαβες εσύ απ'όλο αυτό;Δηλαδή για όλες τις αυξήσεις που δεχτήκαμε τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα τα 3 τελευταία φταίνε οι τσαμπατζήδες;Και για ποιό λόγο μετά δεν αυξάνουν τους ελέγχους και να μειώσουν τις τιμές;Ρε παιδιά για συγκεντρωθείτε λίγο.Ώρες-ώρες αναρωτιέμαι αν αυτά που γράφεται είναι δικά σας,ή εντολή κάποιου να τα γράψετε.Για τόσο αφελείς μας περνάτε;Από τη μία θέλω να σας συγχωρήσω γιατί μας κάνετε και γελάμε και ξεχνιόμαστε,αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι δεν είναι αυτός ο ρόλος σας.Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φίλε μας αδικείς.Δε μας βάζει κανείς να γράψουμε κάτι.Αλλά πες μας:εάν οι τζαμπατζήδες πλήρωναν τους φόρους τους (η φοροδιαφυγή έχει υπολογιστεί ότι φτάνει τα 56 δισ.) ή τα πρόστιμα που εχουν επιβληθεί (φτάνουν 12,5 δισ.) θα χρειάζονταν μέτρα;Εντάξι ,να πούμε πως δεν φταίνε μόνο αυτοί και να παραδεχτούμε πως υπάρχει κάποιο σχέδιο σε εφαρμογή κατά της χώρας μας(προσωπικά αυτό πιστεύω).Στα λεωφορεία όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.Βάση του μνημονίου έπρεπε να από τα εισιτήρια να συγκεντρωθεί συγκεκριμένο ποσό,κάτι που δεν έγινε και γι αυτό θα γίνει οι αυξήσεις.Είχε υπωθεί αυτό πριν 2 χρόνια επί Ρέππα όταν έγινε η ανασυγκρότηση των συγκοινωνιών.Πως δεν θα υπάρξει αύξηση στα εισιτήρια εάν πιάσουμε τους στόχους στις εισπράξεις.Όσο για τους ελέγχους που λες,έχεις δίκιο,αλλά για να γίνουν έλεγχοι χρειάζονται και περισσότεροι εργαζόμενοι.Οπότε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε για το σχόλιο.