Σύμφωνα με την έρευνα της The Boston Consulting Group που μέτρησε
τα επίπεδα του άγχους, της απαισιοδοξίας, της εργασιακής και
οικονομικής ασφάλειας, οι 9 στους 10 ερωτηθέντες Έλληνες...
δήλωσαν ότι αισθάνονται άγχος για το μέλλον, σημειώνοντας το μεγαλύτερο επίπεδο άγχους που παρατηρήθηκε ποτέ σε οποιαδήποτε χώρα που συμμετείχε στην έρευνα, οποιαδήποτε χρονική στιγμή.
Η έρευνα είχε θέμα «Η Ψυχολογία των Καταναλωτών στην Ευρώπη της Οικονομικής Ύφεσης» και πραγματοποιήθηκε σε 16 χώρες, τον Μάρτιο και Απρίλιο 2012, στην οποία συμμετείχαν 20.000 ερωτηθέντες, συμπεριλαμβανομένων και 780 Ελλήνων.
Σχεδόν όλοι οι Έλληνες αισθάνονται ότι έχουν επηρεαστεί προσωπικά από την οικονομική κρίση, και έχουν οδηγηθεί σε σημαντική μείωση των αγορών σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Το 68% δήλωσε ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές, το 28% δήλωσε ότι θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόνο το 4% σκοπεύει να αυξήσει τις αγορές. 70% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δήλωσαν ότι αισθάνονται οικονομική ανασφάλεια.
Ο ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει στην έρευνα ότι αγοράζει τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ και οι 8 στους 10 σκοπεύουν να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα, ενώ οι μοναδικές κατηγορίες προϊόντων που πιθανόν να έχουν μικρή αύξηση στην κατανάλωση είναι οι βρεφικές τροφές και τα βρεφικά προϊόντα, οι βιταμίνες και τα είδη υγιεινής διατροφής
δήλωσαν ότι αισθάνονται άγχος για το μέλλον, σημειώνοντας το μεγαλύτερο επίπεδο άγχους που παρατηρήθηκε ποτέ σε οποιαδήποτε χώρα που συμμετείχε στην έρευνα, οποιαδήποτε χρονική στιγμή.
Η έρευνα είχε θέμα «Η Ψυχολογία των Καταναλωτών στην Ευρώπη της Οικονομικής Ύφεσης» και πραγματοποιήθηκε σε 16 χώρες, τον Μάρτιο και Απρίλιο 2012, στην οποία συμμετείχαν 20.000 ερωτηθέντες, συμπεριλαμβανομένων και 780 Ελλήνων.
Σχεδόν όλοι οι Έλληνες αισθάνονται ότι έχουν επηρεαστεί προσωπικά από την οικονομική κρίση, και έχουν οδηγηθεί σε σημαντική μείωση των αγορών σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Το 68% δήλωσε ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές, το 28% δήλωσε ότι θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόνο το 4% σκοπεύει να αυξήσει τις αγορές. 70% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δήλωσαν ότι αισθάνονται οικονομική ανασφάλεια.
Ο ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει στην έρευνα ότι αγοράζει τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ και οι 8 στους 10 σκοπεύουν να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα, ενώ οι μοναδικές κατηγορίες προϊόντων που πιθανόν να έχουν μικρή αύξηση στην κατανάλωση είναι οι βρεφικές τροφές και τα βρεφικά προϊόντα, οι βιταμίνες και τα είδη υγιεινής διατροφής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.