Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Περπέρογλου φωτογραφήθηκε με τη φανέλα του Ολυμπιακού... (πώς αλλάζουν οι καιροί)


"Θα κλείσω τα αυτιά μου" λέει ο Περπέρογλου, σε δηλώσεις του μετά την επίσημη παρουσίασή του με την φανέλα του Ολυμπιακού. Διαβάστε τι είπε ο άλλοτε "πρασινοφρουρός", παίχτης....



Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Olympiacos BC Official Store η επίσημη παρουσίαση της νέας φανέλας του Ολυμπιακού, ενόψει της σεζόν 2012-2013.Τα αποκαλυπτήρια των καινούργιων εμφανίσεων των «ερυθρόλευκων» έγιναν παρουσία πολλών φίλων της ομάδας του Πειραιά που είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με τον Βασίλη Σπανούλη, τον Στράτο Περπέρογλου αλλά και τον Δημήτρη Μαυροειδή.

Στις δηλώσεις του ο Περπέρογλου τόνισε: «Σίγουρα αυτός ήταν ο λόγος που ήρθα στην ομάδα. Ήθελα να κάνω ένα νέο ξεκίνημα. Η ομάδα έχει όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστήσει για τη νέα σεζόν. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί για το καλύτερο δυνατό για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας. Ήταν αρκετά εύκολη ο προσαρμογή μου. Πιστεύω ότι μέσα από την δουλειά και εγώ και ο Δημήτρης που είμαστε οι δύο νέοι θα βρούμε χημεία με τα υπόλοιπα παιδιά».

Σχετικά με το τι του έχει πει έως τώρα ο Βασίλης Σπανούλης: «Μου εξήγησε το κλίμα, μου είπε πώς έχει η κατάσταση. Μου είπε ότι ο δικός μου τρόπος παιχνιδιού ταιριάζει με εκείνον της ομάδας. Ήταν ένας από τους λόγους που αποφάσισα να έρθω».

Τέλος όσον αφορά στις αναμετρήσεις στο ΟΑΚΑ δήλωσε: «Σίγουρα κάπως έτσι θα είναι το περιμένω. Σίγουρα θα υπάρχουν αντιδράσεις αλλά εγώ είμαι επαγγελματίας και σαν επαγγελματίας θα το αντιμετωπίσω μου έχει μιλήσει ο Βασίλης για αυτό. Θα κάνω την δουλειά μου μέσα στο γήπεδο και θα κλείσω τα αυτιά μου.

Ήταν δύσκολη η απόφαση μου να έρθω στον Ολυμπιακό, αλλά όπως έχω πει ξανά ήθελα να κάνω ένα καινούριο ξεκίνημα και ο Ολυμπιακός ήταν η ιδανική ομάδα για να το πετύχω αυτό. Θέλω μέσα από το παιχνίδι μου και την απόδοση μου να κερδίσω τον κόσμο του Ολυμπιακού. Περίμενα ο κόσμος να είναι λίγο δύσπιστος, αλλά με έχουν υποδεχτεί πάρα πολύ καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.