Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Τα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώσουμε το 2013.

 Διαβάστε πόσα και πως θα τα πληρώσουμε.
Μέχρι το τέλος του μήνα θα «φορτωθούν» στο taxisnet τα ειδοποιητήρια των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων για το 2013. Πρόκειται για ένα...


 ακόμη φορολογικό λογαριασμό που καλούνται να πληρώσουν οι φορολογούμενοι μαζί με τις δόσεις του φόρου εισοδήματος και του χαρατσιού στα ακίνητα.

Από φέτος ο τρόπος καταβολής των τελών κυκλοφορίας αλλάζει ριζικά καθώς καταργείται η υποχρέωση προμήθειας του σχετικού σήματος. Τα τέλη θα εξοφλούνται όπως οποιαδήποτε άλλη φορολογική οφειλή και το μόνο αποδεικτικό της εξόφλησης θα είναι η απόδειξη πληρωμής τους στην τράπεζα, στα ΕΛΤΑ, ή στην εφορία (όσο θα υπάρχουν ακόμη ταμεία στις εφορίες).

Ειδικότερα με βάση το σχέδιο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων που τίθεται και τυπικά σε εφαρμογή τις τελευταίες ημέρες του Οκτωβρίου:

- τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας θα «φορτωθούν» στο taxisnet και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική υπηρεσία ειδοποίησης πληρωμών. Για όσους είναι πιστοποιημένοι στο taxisnet το ηλεκτρονικό ειδοποιητήριο είναι και ο μοναδικός τρόπος ενημέρωσής τους για το τέλος κυκλοφορίας που αντιστοιχεί στο όχημά τους.

- για όσους δεν έχουν πιστοποιηθεί στο taxisnet το ειδοποιητήριο θα εκτυπωθεί από τη ΓΓΠΣ και θα τους αποσταλεί ταχυδρομικά.

- και οι δυο παραπάνω κατηγορίες ιδιοκτητών ΙΧ θα πρέπει να προσέλθουν σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα για την εξόφληση του τέλους, ενώ η εξόφληση θα είναι εφικτή και μέσω ίντερνετ για όσους έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες ιντερνετικής τραπεζικής εξυπηρέτησης (web banking).

- το τέλος θα βεβαιωθεί στο όνομα κάθε ιδιοκτήτη ΙΧ, όπως αυτό εμφανίζεται στο αρχείο οχημάτων του taxisnet και εφόσον δεν εξοφληθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου θα βεβαιωθεί στο διπλάσιο.

- σε δεύτερη φάση θα υπάρξει ηλεκτρονική διασύνδεση των περιπολικών της αστυνομίας με το taxisnet προκειμένου να είναι εφικτός ο έλεγχος στο δρόμο για το αν έχει καταβληθεί ή όχι το τέλος. Στην περίπτωση που από έλεγχο στο δρόμο διαπιστώνεται ότι δεν έχει καταβληθεί το τέλος τότε θα αφαιρούνται επί τόπου οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

Η αλλαγή στον τρόπο πληρωμής των τελών κυκλοφορίας γίνεται προκειμένου να εξοικονομηθούν περίπου 80 εκατ. ευρώ. Αυτό είναι το κόστος εκτύπωσης και ταχυδρόμησης ειδοποιητηρίων και παραγωγής των γνωστών σημάτων.

Να σημειωθεί ότι τα τέλη κυκλοφορίας 2013 έχουν ως εξής:
 
από 51 κ.ε. μέχρι 300 κ.ε.
22 €
από 301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε.
55 €
από 786 κ.ε. μέχρι 1071 κ.ε.
120 €
από 1071 κ.ε. μέχρι 1357 κ.ε.
135 €
από 1358 κ.ε. μέχρι 1548 κ.ε.
240 €
από 1549 κ.ε. μέχρι 1738 κ.ε.
265 €
από 1739 κ.ε. μέχρι 1928 κ.ε.
300 €
από 1929 κ.ε. μέχρι 2357 κ.ε.
660 €
από 2358 κ.ε. μέχρι 3000 κ.ε.
880 €
από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε.
1100 €
από 4001 κ.ε. και άνω
1320 €

Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:

Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.)
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε €
0 - 100 (γρ./χλμ.)
0 €
101 - 120 (γρ./χλμ.)
0,90 €
121 - 140 (γρ./χλμ.)
1,10 €
141 - 160 (γρ./χλμ.)
1,70 €
161 - 180 (γρ./χλμ.)
2,25 €
181 - 200 (γρ./χλμ.)
2,55 €
201 - 250 (γρ./χλμ.)
2,80 €
Άνω των 251 (γρ./χλμ.)
3,40 €




πηγή: Capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.