Ύστερα από την κατηγοριοποίηση και τη διεξαγωγή διεθνούς διαγωνισμού, 13 έως 22 περιφερειακά αεροδρόμια, από τα συνολικά 37 της χώρας, πρόκειται να διατεθούν σε ιδιώτες προς εκμετάλλευση, ενώ τα υπόλοιπα θα...
παραμείνουν στην πλήρη δικαιοδοσία του Δημοσίου, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής.
Τα αεροδρόμια που δε θα συμπεριληφθούν στο διαγωνισμό παραχώρησης, θα είναι αυτά με το μικρότερο επενδυτικό ενδιαφέρον, τα οποία εκτιμά το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) ότι δεν μπορούν να βρουν επενδυτή.
Για αυτά θα συσταθεί μία ανώνυμη εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου. Σε περίπτωση που αυτά επιβιώσουν θα δίνεται η δυνατότητα ανάθεσης της διοίκησής τους, μέσω σχετικής σύμβασης, σε ιδιώτη.
Οι συμβάσεις παραχώρησης θα είναι διάρκειας 30-35 ετών με στόχο, όπως τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, τη διατήρηση των χρεώσεων σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
Το μοντέλο παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, το οποίο παρουσιάζει υψηλές χρεώσεις, οδηγεί το ΤΑΙΠΕΔ και το υπουργείο Ανάπτυξης στη δημιουργία ενός μηχανισμού ελέγχου του κόστους των χρεώσεων.
Αρχικά θα ορισθεί συγκεκριμένο περιθώριο κέρδους για τα αεροπορικά έσοδα, τα οποία δε θα μπορεί να υπερβαίνει ο παραχωρησιούχους.
Στα προς παραχώρηση αεροδρόμια περιλαμβάνονται και έντεκα αεροδρόμια μεικτής χρήσης, στα οποία δραστηριοποιούνται η πολιτική και η πολεμική αεροπορία.
Την ίδια στιγμή προς κλείσιμο οδεύουν τα αεροδρόμια Καστοριάς και Κοζάνης, τα οποία θα παραχωρηθούν στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.