Σε ανακοίνωσή του ο γενικός διεθυντής ευρωπαϊκών και διεθνών σχέσεων του υπουργείου Παιδείας Ιωάννης Γεωργακόπουλος τονίζει πως η πράξη αυτή της μαθήτριας ουδεμία σχέση έχει με διαμαρτυρία αλλά ήταν ένας έξυπνος τρόπος να μη...
διαλύσει την πορεία της παρέλασης όταν της έφυγε το παπούτσι.
Αναλυτικά η επιστολή αναφέρει τα εξής:
«Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω τόσο υπεύθυνα, όσο και εγγράφως, ότι η αναφερθείσα είδηση σε όλα τα τηλεοπτικά μέσα, σχετικά με το συμβάν της ξυπόλητης μαθήτριας σημαιοφόρου, αδικεί πλήρως τη μαθήτρια, η οποία ακριβώς στο ύψος του ΠΑΡΚΙΝ της Βουλής, έχασε το βήμα της εξ αιτίας ενός των υποδημάτων της (γόβες με τακούνια) που της βγήκε από το πόδι.
Αντί να σταματήσει και να προκαλέσει σύγχυση, τόσο στη διμοιρία της από τις σημαίες, όσο και στις ακολουθούμενες διμοιρίες αγοριών και κοριτσιών του Λυκείου της, με πολύ έξυπνο τρόπο, έβγαλε ταυτόχρονα άμεσα και το άλλο παπούτσι της και πλέον ξυπόλητη συνέχισε να παρελαύνει
Όσον αφορά τα βγαλμένα παπούτσια της, άμεσα μάζεψε ένας εμπλεκόμενος στην παρέλαση άνδρας και τα οποία πήγε προς την άκρη, προκειμένου να μη σημειωθεί τόσο κάποιο ατύχημα από τους ερχόμενους παρελαύνοντες μαθητές, όσο και να μπορούν να δοθούν στη μαθήτρια, η οποία δεν έχασε την ψυχραιμία της αλλά ούτε υπολόγισε την ενδεχόμενη απώλεια των παπουτσιών της, θεωρώντας ότι η εθνική παρέλαση μια τέτοια ημέρα υπερτερεί, κάθε άλλης κίνησης.
<<ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΙΑΚΩΜΩΔΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΧΛΕΥΑΖΩΝ ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ>>.
Αδικούμε τόσο την ίδια ως μαθήτρια αλλά και την εθνική μας εορτή.
Με εκτίμηση για την αποκατάσταση της αλήθειας»
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.