Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Το κόλπο των Lidl.


Μόλις πριν από λίγες ημέρες η Lidl με ανακοίνωσή της γνωστοποιούσε την πρόθεσή της να επενδύσει στην Ελληνική αγορά 100εκ.ευρώ .Την είδηση την δημοσιεύσαμε και εμείς εκτιμώντας πως πρόκειται για μια κίνηση έμπρακτης εμπιστοσύνης των Γερμανών προς την Ελλάδα.Φαίνεται όμως πως...


 δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος.Η νέα επικοινωνιακή πολιτική που σχεδιάζει και υλοποιεί η Lidl Hellas γίνεται στο πλαίσιο προσπάθειας υπέρβασης του σκανδάλου που είχε αποκαλυφθεί πριν λίγο καιρό για τη διαφορετική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούσε η εταιρία στην Ελλάδα πουλώντας ακριβότερα τα προϊόντα της εν συγκρίσει με τη Γερμανία. Το νέο δόγμα που προσπαθεί να περάσει τώρα η διοίκηση είναι η φιλλεληνική συμπεριφορά καθώς έχει κατηγορηθεί ότι εξάγει τα κέρδη στη γερμανική μητρική.

Σε αυτό το πλαίσιο η διοίκηση -υπό τις συμβουλές εταιρίας επικοινωνίας αμφιβόλου βιωσιμότητας- προσπαθεί να αποδείξει την έμπρακτη στήριξή της στην ελληνική οικονομία χρησιμοποιώντας τη δοκιμασμένη συνταγή της απαρρίθμισης των έως τώρα δαπανών που έχει πραγματοποιήσει για την είσοδο και την εδραίωσή της στην ελληνική αγορά οι οποίες ξεπερνούν το €1 δισ.

Επικοινωνιακά η εταιρία επιλέγει να παρουσιάσει το σύνολο των δαπανών ως... επενδύσεις ενώ αποφεύγει να αναλύσει τη διάρθρωσή τους και τα κέρδη που έχει αποκομμίσει.

Όπως σημειώνει, «σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται κατά βάση από επενδυτική επιφυλακτικότητα, κλείσιμο εργοστασίων και μετεγκαταστάσεις στο εξωτερικό, η Lidl Hellas θέλει συνειδητά να προσδώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον». Για το λόγο αυτό η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχωρά στην υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος την επόμενη τριετία στην Ελλάδα.

Η Lidl Hellas διευκρινίζει πως με την υλοποίηση των επενδύσεων αυτών δεν σκοπεύει απλά να βελτιώσει την προσφορά στους πελάτες της «αλλά προπαντός να σταθεροποιήσει το μέλλον της Lidl Hellas με τους περισσότερους από 4.000 εργαζόμενους, να διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας και να δημιουργήσει και νέες θέσεις εργασίας».

Επιπλέον, η εταιρεία επιδιώκει μέσω των δραστηριοτήτων της, να προσφέρει ασφάλεια προγραμματισμού στους περισσότερους από 1.500 Έλληνες προμηθευτές της και στις 50.000 ελληνικές οικογένειες που βρίσκονται πίσω από αυτούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και η εταιρία δεν δημοσιοποιεί στατιστικά στοιχεία αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι κατέχει το 20% του τζίρου στα Supermarkets ενώ έχει το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους της τάξης του 3,5-4% λόγω των χαμηλών εξόδων marketing και διαφήμισης και της προώθησης σχεδόν αποκλειστικά προϊόντων private label.

2 σχόλια:

  1. να ενημερωσω οτι οι υπαλληλοι ειναι ενοικιαζομενοι..οπως και οι υπαλληλοι πρατηριων της shell ..στην ιδια εταιρια ενοικιασεως υπαλληλων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ενημερώσω ότι τα ίδια κόλπα κάνουν όλα τα σουπερμάρκετ τα τελευταία χρόνια. Πανάκριβα προϊόντα που στο εξωτερικό πουλιούνται με το 1/3 της τιμής και δεν παραπονέθηκε κανείς!
    Απλώς παίζουμε τώρα το παιχνίδι των Carefour και των άλλων, που νιώθουν απειλημένοι από τις φθηνές τιμές (αν και πιο ακριβές από τα Λιντλ του εξωτερικού) και κάνουν εμπορικό πόλεμο.
    Πόσο όμορφα μας καταφέρνουν να κοιτάμε προς την κατεύθυνση που θέλουν οι εξουσίες!!!
    τώρα βόλεψε..."Κακοί" οι Γερμανοί, ορμάτε στα Lidl...Ο Έλληνας δεν θα κοιτάξει φυσικά ότι είναι πιο φθηνό από τα άλλα στη γειτονιά του, αλλά θα θιχτεί για την "πολιτική" των Lidl...Πανέξυπνο πανέξυπνο πανέξυπνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.