Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Ο 10χρονος γιος του Μπέκαμ βγάζει "μεροκάματο" πουλώντας καμπαρντίνες


Στα χνάρια των διάσημων γονιών του ακολουθεί ο Ρομέο Μπέκαμ, ο 10χρονος γιος του Ντέιβιντ και της Βικτόρια... που βρέθηκε πρωταγωνιστής στην Spring/Summer 2013 campaign της βρετανικής φίρμας Burberry. Μαζί του η -ψηφισμένη ως μοντέλο της χρονιάς- Κάρα Ντελεβίνγκ.

Σύμφωνα με τον Κρίστοφερ Μπέιλι, τον creative director του θρυλικού βρετανικού οίκου, «Ο Ρομέο έκλεψε την παράσταση. Διασκεδάσαμε τόσο πολύ στην φωτογράφηση και το γύρισμα. Ακριβώς όπως είναι και το πνεύμα της συλλογής».

ην καμπάνια επιμελήθηκε ο Μάριο Τεστίνο, στενός φίλος του ζεύγους Μπέκαμ, με τον μικρό Ρομέο να είναι τόσο ενθουσιασμένος που φαίνεται ότι μάλλον έχουν δίκαιο όσοι επιμένουν ότι, μεγαλώνοντας, είναι πολύ πιο πιθανό να ασχοληθεί με την μόδα παρά με το ποδόσφαιρο.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.