Δώσαμε 2 δισ. και μας ζητάνε να τα... σκοτώσουμε για 1 δισ. ευρώ! Οργισμένες αντιδράσεις από το Πολεμικό Ναυτικό...
Η ελληνική κυβέρνηση έχει δεχθεί και συζητά πρόταση του ειδικού συντονιστή για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία Νίκου Αναστασόπουλου για πώληση δύο υπό κατασκευή υποβρυχίων τύπου 214 έναντι 1 δισ. Ευρώ, για να σωθούν τα Ναυπηγεία.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή» ο κ. Αναστασόπουλος έχει προτείνει τόσο στους αρμόδιους υπουργούς όσο και στον επενδυτή Ισκαντάρ Σάφα τη πώληση δύο από τα συνολικά 7 υποβρύχια του προγράμματος για να χρηματοδοτηθεί η λειτουργία των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, να μην απολυθούν οι περίπου 1.000 εργαζόμενοι και να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα ναυπήγησης των υπολοίπων υποβρυχίων.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η συγκεκριμένη πρόταση είναι η επικρατέστερη μεταξύ τεσσάρων εναλλακτικών που έχουν υποβληθεί από τον συντονιστή στους υπουργούς Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη και Εθνικής Αμύνης Πάνο Παναγιωτόπουλο και έχουν συζητηθεί με τα κόμματα της συγκυβέρνησης, αλλά και τον ΣΥΡΙΖΑ.
Ο κ. Αναστασόπουλος φέρεται, σύμφωνα με πληροφορίες, από τις συνομιλίες που είχε τις τελευταίες τρεις εβδομάδες να ενθαρρύνει τη λύση της πώλησης των υποβρυχίων, καθώς:
Μικραίνει ένα πρόγραμμα που έτσι και αλλιώς ήταν πολύ φιλόδοξο (κατασκευή 7 υποβρυχίων με τον «Ωκεανό» της τάξης 209 έναντι 6 της Τουρκίας και 8 του Ισραήλ).
Διασφαλίζει την εξοικονόμηση 1 δισ. ευρώ από την πώληση των υποβρυχίων για τα οποία έχει βρεθεί αγοραστής χωρίς να επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός για την περαιτέρω χρηματοδότηση της σύμβασης κατασκευής των υποβρυχίων.
Δίνει δυνατότητα συνέχισης της λειτουργίας του ναυπηγείου χωρίς μαζικές απολύσεις 1.000 εργαζομένων.
Ομως, στο αντίποδα εκφράζονται φόβοι για την αντίδραση του Πολεμικού Ναυτικού
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η λύση έχει τεθεί υπ' όψιν του Λιβανέζου επενδυτή Ισκαντάρ Σάφα, ο οποίος υπό όρους την αποδέχεται. Ο κ. Σάφα ζητεί ένα ποσό για να επαναφέρει το Ναυπηγείο σε κατάσταση λειτουργίας και να εξοφλήσει τις οφειλές του στους φορείς του δημοσίου (εφορία, ΙΚΑ), καθώς και να αναλάβει το Δημόσιο την ευθύνη συντήρησης των υποβρυχίων που υπάρχουν ήδη στον Σκαραμαγκά. Οι δύο πλευρές, ο εθνικός συντονιστής και ο κ. Σάφα, συζητούν ακόμα το ύψος του ποσού που θα απαιτηθεί για την επαναλειτουργία του Ναυπηγείου.
Το πλασάρουν έτσι ώστε μετά να πουν , για να μην μείνουμε χωρίς υποβρύχια αφού έχουμε δώσει και τόσα λεφτά καλύτερα να απολυθούν 500 άτομα και οι άλλοι 500 να συνεχίσουν τα υποβρύχια και ότι άλλο προκύψει .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τα υποβρύχια να πουλήσουν εάν δεν ανοίξει το εμπορικό κομμάτι του Σκαραμαγκά σε 1 χρόνο πάλι τα ίδια προβλήματα θα έχει με τόσο κόσμο χωρίς
δουλειές .
Η λύση είναι μία Ελευσίνα Σκαραμαγκάς 1 Ναυπηγείο – έχουμε στην Ελλάδα τον πρώτο εμπορικό στόλο , έχουμε πραγματικούς εχθρούς άρα χρειάζονται πολεμικά καράβια , τον τελευταίο μήνα στην Ελευσίνα δείξανε ενδιαφέρων 2 ξένα κράτη για να φτιάξουν στην Ελλάδα πολεμικά καράβια – το επιδοτούμενο πρόγραμμα από το ΕΣΠΑ για τις άγονες γραμμές αξίας 500.000.000€ ( ακόμα το λιβανίζει ο Χατζηδάκης ) .
Με τόσες δουλειές όχι μόνο στα 2000 άτομα – εργαζόμενοι ( Ελευσίνα ,Σκαραμαγκάς ) εξασφαλίζετε η εργασία , αλλά και σε όλη την ζώνη του Περάματος και σε άλλους τόσους .
ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ 400€ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΝΕ ……….