Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο της επίταξης των εργαζομένων στις συγκοινωνίες ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης, σχολιάζοντας το θέμα της συνεχιζόμενης απεργίας σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ.
Απευθυνόμενος σε εκπροσώπους του Τύπου, στο υπουργείο Ανάπτυξης, ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε σε...
«απεργίες μαϊμού» όπου η πλειοψηφία των εργαζομένων πληρώνονται ενώ απεργούν.
Ο υπουργός κατήγγειλε ότι «οι εργαζόμενοι μετέρχονται διάφορες μεθόδους όπως η λήψη αδειών, ενώ γίνονται» όπως ανέφερε, «παρεμβάσεις στο κέντρο ελέγχου».
Έδωσε μάλιστα στη δημοσιότητα και πίνακα στατιστικών σύμφωνα με τον οποίο από τους 1300 εργαζόμενους του μετρό,χθες απήργησαν μόλις 190, δήλωσαν ρεπό-άδεια-ασθένεια 1030 και 80 ήταν προσωπικό ασφαλείας.
Απευθυνόμενος σε εκπροσώπους του Τύπου, στο υπουργείο Ανάπτυξης, ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε σε...
«απεργίες μαϊμού» όπου η πλειοψηφία των εργαζομένων πληρώνονται ενώ απεργούν.
Ο υπουργός κατήγγειλε ότι «οι εργαζόμενοι μετέρχονται διάφορες μεθόδους όπως η λήψη αδειών, ενώ γίνονται» όπως ανέφερε, «παρεμβάσεις στο κέντρο ελέγχου».
Έδωσε μάλιστα στη δημοσιότητα και πίνακα στατιστικών σύμφωνα με τον οποίο από τους 1300 εργαζόμενους του μετρό,χθες απήργησαν μόλις 190, δήλωσαν ρεπό-άδεια-ασθένεια 1030 και 80 ήταν προσωπικό ασφαλείας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.