Για 6η συνεχόμενη ημέρα θα παραμείνει εκτός λειτουργίας αύριο το Μετρό όπως αποφάσισε το Επιχειρησιακό Σωματείο Σ.Ε.Λ.Μ.Α.
Όπως αναφέρει στη σχετική του ανακοίνωση, αποφασισε νέα απεργία σε...
ένδειξη συμπαράστασης «στους δύο συναδέλφους, όπου εν’ ώρα βάρδιας επιφυλακής, παρουσίασαν οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, από τις απειλές του Υπουργού Μεταφορών».
Την ίδια ώρα, στάσεις εργασίας ανακοίνωσαν και οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της Αθήνας, αλλά και στα τρόλεϊ.
Συγκεκριμένα, τα λεωφορεία θα μείνουν ακινητοποιημένα την Τρίτη από τις 11.00 έως τις 16.00 και την Τετάρτη από τις 11.00 έως τις 17.00.
Τα τρόλεϊ θα ακινητοποιηθούν την Τρίτη 11.00 με 16.00.
Ο ηλεκτρικός και το τραμ δεν θα λειτουργήσουν αύριο από τις 12:00 μέχρι τις 16:00 το απόγευμα.
πηγή
Όπως αναφέρει στη σχετική του ανακοίνωση, αποφασισε νέα απεργία σε...
ένδειξη συμπαράστασης «στους δύο συναδέλφους, όπου εν’ ώρα βάρδιας επιφυλακής, παρουσίασαν οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, από τις απειλές του Υπουργού Μεταφορών».
Την ίδια ώρα, στάσεις εργασίας ανακοίνωσαν και οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της Αθήνας, αλλά και στα τρόλεϊ.
Συγκεκριμένα, τα λεωφορεία θα μείνουν ακινητοποιημένα την Τρίτη από τις 11.00 έως τις 16.00 και την Τετάρτη από τις 11.00 έως τις 17.00.
Τα τρόλεϊ θα ακινητοποιηθούν την Τρίτη 11.00 με 16.00.
Ο ηλεκτρικός και το τραμ δεν θα λειτουργήσουν αύριο από τις 12:00 μέχρι τις 16:00 το απόγευμα.
πηγή




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.