Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Άνεργη η Νανά Καραγιάννη


Μας ξάφνιασε το πρωί της Παρασκευής 4 Ιανουαρίου η δημοσιογράφος και ραδιοφωνική παραγωγός με το αινιγματικό της status στο Facebook. Έγραψε τη λέξη...

"The end" (τέλος) και τρομάξαμε. Δεν μπορούσαμε να μαντέψουμε τι κρύβεται πίσω από αυτή την ατάκα. Όμως, δεν πέρασε αρκετή ώρα, όταν πληροφορηθήκαμε πως η Νανά έμεινε άνεργη. Μετά από 13 επιτυχημένα χρόνια σε ραδιοφωνικό σταθμό, έλαβε στα χέρια της την απόλυσή της. Η συνεργασία της Νανάς με το σταθμό που εργαζόταν έληξε και όπως υποστήριξε δεν ήταν δική της απόφαση!

Εμείς, επικοινωνίσαμε μαζί της για περισσότερες λεπτομέρειες.

Μετά από 13 χρόνια στον ραδιοφωνικό αέρα του σταθμού και δη στην πρωινή ζώνη, απομακρύνθηκα από την εταιρία σήμερα το πρωί. Είμαι πολύ ταραγμένη, διότι για πρώτη φορά ενώ όλα πήγαιναν τόσο καλά στη ζωή μου και στην υγεία μου, ξαφνικά έρχεται αυτό και μένω άνεργη. Πλέον έχω να αντιμετωπίσω και το βιοπορισμό μου" μας λέει η Νανά Καραγιάννη.

Συνεχίζοντας μας δήλωσε: Είναι κρίμα, διότι η διοίκηση πριν από καιρό μου έδωσε αναρρωτική άδεια που δεν ζήτησα, με τη δικαιολογία της κακής τροπής της υγείας μου και πως τα κιλά μου ήταν χαμηλά. Τη δέχτηκα, ωστόσο καθημερινά πήγαινα στο σταθμό –παρόλο που δεν έκανα την εκπομπή μου- έκανα τα ραντεβού με τους χορηγούς μου και δεν έλειψα μισή μέρα. Και με ορούς έχω πάει και αυτή είναι η αλήθεια.

Τέλος, υποστήριξε: Ο άνδρας μου και οι λίγοι εκλεκτοί μου φίλοι είναι τελικά τα μοναδικά μου στηρίγματα. Και νιώθω συντετριμμένη γιατί για 13 χρόνια νόμιζα πως ήμασταν οικογένεια στον KissFM. Τους είχα μέσα στη ζωή μου και τους εμπιστεύτηκα απόλυτα όταν μου έκαναν την προειδοποιητική απόλυση για να πάρω τη μισή αποζημίωση. Νόμιζα ότι είναι καθαρά τυπικό και τελικά ορίστε.



radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.