Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Κλειστά από σήμερα τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

Ξεκίνησαν απεργία πείνας οι εργαζόμενοι.
Ομόφωνα αποφάσισαν πριν λίγο οι εργαζόμενοι να προχωρήσουν σε 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες ,αφού για άλλη μια φορά έπεσαν θύματα των υποσχέσεων της ιδιοκτησίας Ν.Ταβουλάρη.Ο κ.Ταβουλάρης είχε αποτρέψει την περασμένη εβδομάδα την ...


επίσχεση εργασίας από τους εργαζόμενους,λέγοντάς τους πως εκκρεμούσε συνάντηση με τον πρωθυπουργό για να λυθεί το πρόβλημά τους.Οι εργαζόμενοι όμως χθες ενημερώθηκαν πως η συνάντηση δεν έγινε ποτέ (με ευθύνη του πρωθυπουργού λέει η πλευρά Ταβουλάρη).Έτσι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις διεκδικώντας ,οι άνθρωποι,τα δεδουλευμένα τους.Είναι απλήρωτοι από τον Δεκέμβριο του 2010 (και ας θεωρούν κάποιοι πως πληρώνονται ,όταν παίρνουν κάθε δύο μήνες 100-200 ευρώ).Πολύτεκνος εργαζόμενος μάλιστα που αντιμετωπίζει πρόβλημα επιβίωσης των παιδιών του πλέον,ξεκίνησε από το πρωί απεργία πείνας,στην  πύλη των ναυπηγείων.
Η κυβέρνηση θα πρέπει άμεσα να βρει λύση στο θέμα των περίπου 800 εργαζόμενων στα ναυπηγεία Ελευσίνας ,που εδώ και δυο χρόνια,απλήρωτοι "βάζουν πλάτη" για να μην κλείσουν τα ναυπηγεία,τη στιγμή μάλιστα που κάποιοι εισέπρατταν από αυτούς,αλλά...είχαν προτεραιότητα άλλες ανάγκες των...ναυπηγείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.