Όπως αποκαλύπτει το thebest.gr, μαθητής της πρώτης Δημοτικού, σχεδίασε σε χαρτί...
δύο σεξουαλικές στάσεις, έγραψε το όνομά του και το έβαλε σε τσάντα συμμαθήτριας του.
Όπως ήταν φυσικό, μόλις οι γονείς του κοριτσιού βρήκαν το χαρτί στην τσάντα της, διαχειρίστηκαν το περιστατικό με λεπτότητα και αμέσως ενημέρωσαν τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό.
Με την σειρά της η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου διαχειρίστηκε το θέμα με λεπτότητα, χωρίς να γίνουν γνωστές λεπτομέρειες των χειρισμών και χωρίς να υπάρξει διαρροή που θα μπορούσε να στιγματίσει στη συνέχεια και τους δύο μαθητές.
Τα περιστατικά πάντως λεκτικής σεξουαλικής παρενόχλησης στα σχολεία αυξάνονται τα τελευταία χρόνια με ραγδαίους ρυθμούς, ακόμη και στις πρώτες τάξεις των Δημοτικών και οι εντολές που έχουν δοθεί προς τους εκπαιδευτικούς είναι να αντιμετωπίζονται με τους σύγχρονους κανόνες της παιδαγωγικής.
δύο σεξουαλικές στάσεις, έγραψε το όνομά του και το έβαλε σε τσάντα συμμαθήτριας του.
Όπως ήταν φυσικό, μόλις οι γονείς του κοριτσιού βρήκαν το χαρτί στην τσάντα της, διαχειρίστηκαν το περιστατικό με λεπτότητα και αμέσως ενημέρωσαν τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό.
Με την σειρά της η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου διαχειρίστηκε το θέμα με λεπτότητα, χωρίς να γίνουν γνωστές λεπτομέρειες των χειρισμών και χωρίς να υπάρξει διαρροή που θα μπορούσε να στιγματίσει στη συνέχεια και τους δύο μαθητές.
Τα περιστατικά πάντως λεκτικής σεξουαλικής παρενόχλησης στα σχολεία αυξάνονται τα τελευταία χρόνια με ραγδαίους ρυθμούς, ακόμη και στις πρώτες τάξεις των Δημοτικών και οι εντολές που έχουν δοθεί προς τους εκπαιδευτικούς είναι να αντιμετωπίζονται με τους σύγχρονους κανόνες της παιδαγωγικής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.