Δυναμικό παρών στις ναυπηγήσεις πλοίων δίνουν οι Έλληνες εφοπλιστές και το 2013 που είναι μία δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση για την ναυτιλιακή βιομηχανία...
Υπολογίζεται ότι έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαια ύψους 2,5 δισ. δολαρίων από τις αρχές του χρόνου. Παρά την ύπαρξη υπερπροσφοράς τονάζ οι έλληνες επενδύουν σε σύγχρονα πλοία και κτυπάνε στα ίσια τον ανταγωνισμό. Aτί να κάνουν πίσω πιέζουν τις καταστάσεις και όποιος αντέξει.
Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny, τον Ιανουάριο υπογράφηκαν συμφωνίες ύψους 1,5 δισ. δολαρίων, τον Φεβρουάριο 682 εκατ. δολαρίων, και ως τα μέσα Μαρτίου 288 εκατομμυρίων δολαρίων.
Βάρος ρίχνουν στα πλοία ξηρού φορτίου ενώ στρέφοντα προς τις ιαπωνικές γιάρδες αντί για τις κινεζικές και νοτιοκορεάτικες.
Ξεχωρίζουν οι παραγγελίες του Πέτρου Παππά, μέσω της Ocean Bulk για τέσσερα πλοία με option γα άλλα δύο 150 εκατομμυρίων δολαρίων συνολικά.
Η Carras Ηellas παρήγγειλε τη ναυπήγηση δύο πλοίων 180.000 τόνων το καθένα, συνολικής αξίας 92 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ιαπωνικά ναυπηγεία επέλεξε και η Brave Maritime του ομίλου Βαφειά για την κατασκευή δύο τάνκερ LPG 7.200 cum το καθένα. Η συμφωνία περιλαμβάνει option για την κατασκευή άλλων τεσσάρων LPG. Τα δύο πρώτα πλοία θα παραδοθούν στην διάρκεια του 2014
Πηγή: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.