Στο επόμενο τρίμηνο «βλέπει» την έναρξη των διαπραγματεύσεων για την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος» και την συνεπακόλουθη μείωση ...
του τελών του διεθνούς αερολιμένα η ηγεσία του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).
Νωρίτερα, θα έχει μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον Μάρτιο αναμένεται το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, ενώ το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης θεωρεί ότι τον Απρίλιο θα έχει επιτευχθεί η επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων και ότι οι μπουλντόζες θα βγουν εκ νέου στα εργοτάξια.
Σύμφωνα με απάντηση του διευθύνοντος συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Γιάννη Εμίρη, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, που δόθηκε την Πέμπτη, η διαδικασία για το «Ελ. Βενιζέλος» πρόκειται να ξεκινήσει στο επόμενο τρίμηνο του έτους, καθώς η Hochtief, όπως είπε, «θέλει κάποια στιγμή κι εκείνη να πουλήσει».«Είμαστε σε μια συζήτηση μαζί τους και ευελπιστούμε ότι εφ' όσον ολοκληρωθεί μπορεί να κάνουμε και αυτή την αξιοποίηση από κοινού» τόνισε.
Σε σχέση με την παράταση της σύμβασης, πάντως, ο κ. Εμίρης σημείωσε ότι «αυτό είναι κάτι που το μελετάμε αυτή τη στιγμή το πώς θα γίνει». «Δεν έχουμε καταλήξει, μπορεί να γίνει πριν ή μπορεί να γίνει και ταυτόχρονα» είπε.
Μπουλντόζες τον Απρίλιο
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Ανάπτυξης, κ. Κωστή Χατζηδάκη, η επανεκκίνηση των «παγωμένων» αυτοκινητοδρόμων αποτελεί το μεγαλύτερο στοίχημα για σταθεροποίηση του οικονομικού περιβάλλοντος, που θα φέρει επενδυτές, όπως αυτοί που αναζητούνται για το νέο αεροδρόμιο του Καστελλίου.
«Θέλουμε να εκπέμψει η χώρα ένα μήνυμα αυτοπεποίθησης με την ολοκλήρωση του σχεδίου για τους αυτοκινητόδρομους, των διαπραγματεύσεων για τους αυτοκινητόδρομους, έτσι ώστε μετά σε ασφαλέστερο περιβάλλον, να προχωρήσει ο διαγωνισμός για το Καστέλλι» είπε.
«Το θέμα για τους αυτοκινητοδρόμους δεν πρόκειται να καθυστερήσει. Τον Απρίλιο θα πάμε με σχέδιο νόμου στη Βουλή. Μπουλντόζες θα μπουν τον Απρίλιο... Δεν χρειάζονται πολλές διαδικασίες ξέρετε για να μπουν μπουλντόζες. Και εν πάση περιπτώσει εδώ θα είμαστε για να τις δείτε» σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης.
Τον Μάρτιο κληρώνει για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΚΤΕΛ
Παράλληλα, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Ανάπτυξης, στόχος είναι έως το τέλος Μαρτίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησής της.
«Όλους αυτούς τους μήνες έχει γίνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια, κυρίως με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να αντιμετωπιστούν διάφορα επιμέρους θέματα ως προς το θεσμικό πλαίσιο και ως προς τις κρατικές ενισχύσεις. Πιστεύω ότι τα πράγματα πια ωριμάζουν, είμαστε και εδώ στην τελική ευθεία, έτσι ώστε αφού ολοκληρωθεί η μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων στο ΤΑΙΠΕΔ, το ΤΑΙΠΕΔ, έχοντας πια και συμβούλους αποκρατικοποίησης να ξεκινήσει τη διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού της ROSCO, από τον Ιούνιο» τόνισε.
Παράλληλα, όπως τόνισε, τις επόμενες ημέρες θα είναι έτοιμο το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των οδικών, επιβατικών μεταφορών, το οποίοι θα λαμβάνει ειδική μέριμνα για απομακρυσμένες περιοχές και τις άγονες γραμμές. Το χρονοδιάγραμμα για την απελευθέρωση έχει οριστεί για το 2015.
πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
του τελών του διεθνούς αερολιμένα η ηγεσία του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).
Νωρίτερα, θα έχει μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον Μάρτιο αναμένεται το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, ενώ το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης θεωρεί ότι τον Απρίλιο θα έχει επιτευχθεί η επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων και ότι οι μπουλντόζες θα βγουν εκ νέου στα εργοτάξια.
Σύμφωνα με απάντηση του διευθύνοντος συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Γιάννη Εμίρη, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, που δόθηκε την Πέμπτη, η διαδικασία για το «Ελ. Βενιζέλος» πρόκειται να ξεκινήσει στο επόμενο τρίμηνο του έτους, καθώς η Hochtief, όπως είπε, «θέλει κάποια στιγμή κι εκείνη να πουλήσει».«Είμαστε σε μια συζήτηση μαζί τους και ευελπιστούμε ότι εφ' όσον ολοκληρωθεί μπορεί να κάνουμε και αυτή την αξιοποίηση από κοινού» τόνισε.
Σε σχέση με την παράταση της σύμβασης, πάντως, ο κ. Εμίρης σημείωσε ότι «αυτό είναι κάτι που το μελετάμε αυτή τη στιγμή το πώς θα γίνει». «Δεν έχουμε καταλήξει, μπορεί να γίνει πριν ή μπορεί να γίνει και ταυτόχρονα» είπε.
Μπουλντόζες τον Απρίλιο
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Ανάπτυξης, κ. Κωστή Χατζηδάκη, η επανεκκίνηση των «παγωμένων» αυτοκινητοδρόμων αποτελεί το μεγαλύτερο στοίχημα για σταθεροποίηση του οικονομικού περιβάλλοντος, που θα φέρει επενδυτές, όπως αυτοί που αναζητούνται για το νέο αεροδρόμιο του Καστελλίου.
«Θέλουμε να εκπέμψει η χώρα ένα μήνυμα αυτοπεποίθησης με την ολοκλήρωση του σχεδίου για τους αυτοκινητόδρομους, των διαπραγματεύσεων για τους αυτοκινητόδρομους, έτσι ώστε μετά σε ασφαλέστερο περιβάλλον, να προχωρήσει ο διαγωνισμός για το Καστέλλι» είπε.
«Το θέμα για τους αυτοκινητοδρόμους δεν πρόκειται να καθυστερήσει. Τον Απρίλιο θα πάμε με σχέδιο νόμου στη Βουλή. Μπουλντόζες θα μπουν τον Απρίλιο... Δεν χρειάζονται πολλές διαδικασίες ξέρετε για να μπουν μπουλντόζες. Και εν πάση περιπτώσει εδώ θα είμαστε για να τις δείτε» σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης.
Τον Μάρτιο κληρώνει για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΚΤΕΛ
Παράλληλα, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Ανάπτυξης, στόχος είναι έως το τέλος Μαρτίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία ιδιωτικοποίησής της.
«Όλους αυτούς τους μήνες έχει γίνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια, κυρίως με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να αντιμετωπιστούν διάφορα επιμέρους θέματα ως προς το θεσμικό πλαίσιο και ως προς τις κρατικές ενισχύσεις. Πιστεύω ότι τα πράγματα πια ωριμάζουν, είμαστε και εδώ στην τελική ευθεία, έτσι ώστε αφού ολοκληρωθεί η μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων στο ΤΑΙΠΕΔ, το ΤΑΙΠΕΔ, έχοντας πια και συμβούλους αποκρατικοποίησης να ξεκινήσει τη διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού της ROSCO, από τον Ιούνιο» τόνισε.
Παράλληλα, όπως τόνισε, τις επόμενες ημέρες θα είναι έτοιμο το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των οδικών, επιβατικών μεταφορών, το οποίοι θα λαμβάνει ειδική μέριμνα για απομακρυσμένες περιοχές και τις άγονες γραμμές. Το χρονοδιάγραμμα για την απελευθέρωση έχει οριστεί για το 2015.
πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.