Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Σαφάρι κατά των λαθραίων επιβατών στα Μέσα Μεταφοράς


Στους 85 θα φτάσουν οι λεγόμενοι και "ράμπο" κατά των λαθρεπιβατών, από 58 που είναι σήμερα, σε μετρό ηλεκτρικό και τραμ, ενώ σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα φτάσουν τους 30 από 16 που είναι τώρα...



Ο στόχος του υπουργείο είναι ένας. Να παταχθεί το μόνιμο πρόβλημα που ακούει στο όνομα λαθρεπιβίβαση το οποίο παρά τις ως τώρα προσπάθειες δεν έχει ακόμα παταχθεί. Για αυτόν τον λόγο θα τοποθετηθούν και οι πολυαναμενόμενες μπάρες, μόλις ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για το "Αυτόματο σύστημα συλλογής Κομίστρου", δηλαδή σε περίπου ενάμιση με δύο χρόνια.

Όσο για την οικονομική αιμορραγία, εκτιμάται στα περίπου 37 εκατ. ευρώ, ή πιο σωστά από 25 μέχρι 37 εκατ. ευρώ.

Οι ίδιες οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως το περίπου 10-15% των επιβατών σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό δεν πληρώνει εισιτήριο και άλλο ένα 15-20% στα λεωφορεία και τρόλεϊ.

Στη Θεσσαλονίκη με βάση τα στοιχεία του ΟΑΣΘ, η απώλεια των εισπράξεων κυμαίνεται στα περίπου 15-20 εκατ. ευρώ ανά έτος.

Να σημειωθεί πως σε λεωφορεία και τρόλεϊ οι έλεγχοι δεν γίνονται μόνο από τους ελεγκτές αλλά και από εθελοντές οδηγούς, ήτοι περίπου 300 οδηγούς την ημέρα. Παίρνουν 50% ως μπόνους από τα πρόστιμα που πληρώνονται, από 100 μέχρι 300 ευρώ, ενώ τα πρόστιμα που κόβονται ανέρχονται σε 6.000 - 8.000 ευρώ.

πηγή: news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.