
Μετά από 74 χρόνια και 3.000 γράμματα Όντρεϊ Σιμς και η Νόρμα Φράτισυναντήθηκαν για πρώτη φορά την περασμένη Τρίτη.
Οι δύο γυναίκες ξεκίνησαν να αλληλογραφούν όταν ήταν παιδιά, το 1940, αλλά έπρεπε να περάσουν σχεδόν 74 χρόνια για να βρεθούν στον ίδιο χώρο...
Η αλληλογραφία τους ξεκίνησε το 1940 όταν ήταν μαθήτριες, στο πλαίσιο μιας σχολικής εργασίας που τους είχε ανατεθεί.
Στα χρόνια που ακολούθησαν δεν σταμάτησαν να αλληλογραφούν. Όμως η 83χρονη, πλέον, Σιμς ζει στην Αυστραλία, ενώ η 87χρονη Φράτι ζει μίλια μακριά, στο Τέξας των ΗΠΑ.
Τελικά, την περασμένη Τρίτη η Σιμς έφτασε στις ΗΠΑ και συνάντησε για πρώτη φορά από κοντά την παιδική της φίλη.
Όπως είπαν, όταν η Σιμς θα επιστρέψει στην Αυστραλία η αλληλογραφία τους θα συνεχιστεί.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.