Δεν είναι και... μπεμπέκα. Το 1923 γεννήθηκε. Αλλά μάλλον, απ' ότι φαίνεται, όσο πλησιάζει τα 100 δείχνει ότι έχει κουτιάνει...
Δεν εξηγούνται αλλιώς οι δηλώσεις της - δηλητήριο κατά πάντων.
Η Ροζίτα Σώκου για ακόμη μια ακόμη φορά δεν διστάζει να μιλήσει ανοιχτά και να κάνει κριτική σε ανθρώπους όπως η Μελίνα Μερκούρη, χρησιμοποιώντας πρωτοφανείς χαρακτηρισμούς!
«Ήταν ελεεινή ηθοποιός. Μιλώ ανεξάρτητα από ότι ηθικό της έχω προσάψει. Στη Μήδεια ήταν ανυπόφορη Είχε νευριάσει θυμάμαι με τη Ντένη Βλαχιώτη που της είχε κάνει ένα υπέροχο κοστούμι, που αυτή την στιγμή εκτίθεται στο μουσείο του Τόκιο. Για να της πάει κόντρα αγόρασε στην Αμερική ένα πολύ λαϊκό κοστούμι. Όμως σύμφωνα με το συμβόλαιο έπρεπε στην πρόβα Τζενεράλε να φορέσει της Ντένης. Πήγαινε λοιπόν μπροστά της σήκωνε το κουστούμι και φύσαγε τη μύτη της για να δείξει πόσο την περιφρονεί. Μόνο στην Στέλλα ήταν καλή γιατί είχε προσαρμόσει ο Κακογιάννης το ρόλο στο δικό της στυλ. Έκανε τον εαυτό της. Αυτό το ύφος είχε και στην πραγματικότητα. Ήταν πολύ κακή ηθοποιός. 'Έκανε νάζια επί σκηνής. Όταν την έβλεπα να παίζει ντρεπόμουν που ήμουν γυναίκα», λέει χαρακτηριστικά σε συνέντευξη της στο περιοδικό Εγώ και στον δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα.
Η ίδια μάλιστα μιλά για την περίοδο που βρέθηκαν μαζί στην Ιταλία. « Ήμουν εγκυμονούσα στην Ιταλία. Τότε ο Ντασέν ήθελε να γυρίσει το «Νόμο» στην Κρήτη και είχαν ανάγκη από μία μικρή κοπελίτσα να παίξει την χωριατοπούλα. Πηγαίναμε να δούμε τις οντισιόν. Η Μελίνα έλεγε «Αυτή είναι πολύ νόστιμη! Δεν τη θέλω. Αυτή τα λέει πολύ καλά. Να μας λείπουν οι θεατρινάρες»! Τις απέρριπτε όλες κάθε μέρα. Καμιά φορά όμως η ζωή εκδικείται. Καταφθάνει ο Ντασέν μία ημέρα και λέει «Δε θα ψάξουμε άλλο εμείς την κοπέλα, αποφάσισε να ασχοληθεί η παραγωγή. Τελικά δώσανε το ρόλο της κοπέλας στο μεγαλύτερο όνομα της Ευρώπης τότε την Τζίνα Λολομπρίτζιντα, όπου βεβαίως άλλαξαν το σενάριο και πρωταγωνίστρια έγινε η χωριατοπούλα. Η Τζίνα γνωρίζοντας ότι η Ελληνίδα τα έχει με το Ντασέν έλαβε τα μέτρα της και έφερε το δικό της φωτογράφο, ο οποίος έβγαλε τραγικά τη Μελίνα στο φιλμ».
Τέλος, η Ροζίτα Σώκου αναφέρει: «Έξι μήνες μετά το θάνατο του Κένεντι η Τζάκι είχε πάει στην Ισπανία και για λόγους πολιτικούς είχε βάλει ένα ισπανικό καπέλο και είχε χορέψει ένα κλασσικό χώρο. Τη βλέπει η Μελίνα και μου λέει «Κοίταξε την ηλίθια. Είχε την τύχη να της σκοτώσουν τον τέτοιο άνδρα και αντί να βάλει τις πλερέζες, να βγαίνει στις τηλεοράσεις και να ζητάει δικαιοσύνη που θα την έκανε σταρ -γιατί είναι το μόνο που κάνει σταρ μία γυναίκα- χορεύει το ζώον». Οπότε όταν ήρθε η Χούντα είπα «Είχε την τύχη η Μελίνα να της σκοτώσουν τέτοια πατρίδα της και κατόπιν τούτου έβαλε τις πλερέζες και την εκμεταλλεύθηκε για να γίνει σταρ». Κάποια στιγμή μου είπε «Εγώ δε θα τελείωνα ποτέ το σχολείο. Οι μπράβοι του πατέρα μου πήγαιναν με τα πιστόλια και εκβίαζαν τους καθηγητές».
Αυτή είναι η νέα κομματική γραμμή του 5%; Ρίχνουμε λάσπη σε όποιον λέει την πικρή αλήθεια για τα γκανγκστερόπαιδα; Η Σώκου δε χρειάζεται να αποδείξει τίποτα. Έχει διαχρονικά δείξει και την οξύτητα του πνεύματός της και το ακέραιο ήθος της, εν αντιθέσει με το ξώανο που αποκαλείτο "Μελίνα". Όσο και να την προβάλλουν, όσες φωτό και αναφορές να αναρτήσουν, όσο και να εκμεταλλευτούν την προσεκτικά επιτηδευμένη εικόνα της, δεν παύει ακόμα και στον τάφο της να είναι μια ατάλαντη "θεατρίνα" (με την κάκιστη έννοια) με αμφισβητούμενα κίνητρα, μια αριβίστρια με χαλαρές ηθικές αρχές, αντιπαθής και γλοιώδης, που το έργο που άφησε πίσω της ήταν τα απωλεσθέντα αγάλματα της βίλας Καζούλη, οι χλιαρές δηλώσεις περι επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα και η ευτυχώς αποτυχημένη προσπάθεια να εισαχθεί το θέατρο ως βασικό μάθημα στο Δημοτικό! Έλεος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο κυρία Ροζίτα, η Γερμανόφιλη και συνεργάτης των ναζί στην κατοχή Μελίνα,κατάφερε να γίνει ίνδαλμα για την νεολαία χάρις στην φιλία της με τον Θαθανδρέου και τον γάμο της με τον Εβραίο Ντασέν
ΑπάντησηΔιαγραφή