Ολοκληρώθηκε χθες η δεύτερη φάση του διεθνούς διαγωνισμού για την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αερολιμένων. Αποκλείστηκαν μάλιστα οι τουρκικές επιχειρήσεις διαχείρισης αερολιμένων TAV Airports και η Global Limen Isletmeletiπου είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον σε συνεργασία με την παραχωρησιούχο εταιρεία του αεροδρομίου του Μονάχου Flughafen Munchen.
Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν ότι η αιτία που...
το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) έλαβε τη συγκεκριμένη απόφαση ήταν η εθνική ασφάλεια.
Επίσης αναφέρεται στο δημοσίευμα του Βήματος, αποκλείστηκαν από τον διαγωνισμό η ρωσική Novaport Development και η ισραηλινή Engelinvest Israel Ltd.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, στην επόμενη φάση του διαγωνισμού περνούν επτά σχήματα από τα ένδεκα που είχαν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους αρχικά. Ως εκ τούτου, πρόκειται για:
-την γαλλική Aeroport De La Cote d'Azur, η οποία διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Νίκαιας στη Νότια Γαλλία,
-την σύμπραξη της ελληνικής κατασκευαστικής J&P ΑΒΑΞ και της ελβετικής "Zurich Airport", που εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο της Ζυρίχης,
-τον Διεθνή Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»,
-την σύμπραξη της FRAPORT AG και του ομίλου Κοπελούζου,
-το κονσόρτσιουμ της γαλλικής Vinci και της ΕΛΛΑΚΤΩΡ,
-την σύμπραξη της Αργεντινής Corporacion America και της ελληνικής ΜΕΤΚΑ και,
τον αμερικανικό όμιλο Advent.
Ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ προβλέπει την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, διαχείρισης, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης των Περιφερειακών Αεροδρομίων που χωρίζονται σε δύο ομάδες.
«Μέσα από τη διαδικασία αξιοποίησης, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις που θα συμβάλουν στην αύξηση της δυναμικότητας των περιφερειακών αεροδρομίων, τη βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών προς τους χρήστες των αεροδρομίων και τη συνεπακόλουθη ενίσχυση της τουριστικής δραστηριότητας και της οικονομικής ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας» αναφέρει χαρακτηριστικά το Ταμείο.
«Κατά τη Β' φάση του διαγωνισμού, οι προεπιλεγέντες επενδυτές θα αποκτήσουν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία και όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας» καταλήγει.
Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν ότι η αιτία που...
το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) έλαβε τη συγκεκριμένη απόφαση ήταν η εθνική ασφάλεια.
Επίσης αναφέρεται στο δημοσίευμα του Βήματος, αποκλείστηκαν από τον διαγωνισμό η ρωσική Novaport Development και η ισραηλινή Engelinvest Israel Ltd.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, στην επόμενη φάση του διαγωνισμού περνούν επτά σχήματα από τα ένδεκα που είχαν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους αρχικά. Ως εκ τούτου, πρόκειται για:
-την γαλλική Aeroport De La Cote d'Azur, η οποία διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Νίκαιας στη Νότια Γαλλία,
-την σύμπραξη της ελληνικής κατασκευαστικής J&P ΑΒΑΞ και της ελβετικής "Zurich Airport", που εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο της Ζυρίχης,
-τον Διεθνή Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»,
-την σύμπραξη της FRAPORT AG και του ομίλου Κοπελούζου,
-το κονσόρτσιουμ της γαλλικής Vinci και της ΕΛΛΑΚΤΩΡ,
-την σύμπραξη της Αργεντινής Corporacion America και της ελληνικής ΜΕΤΚΑ και,
τον αμερικανικό όμιλο Advent.
Ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ προβλέπει την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, διαχείρισης, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης των Περιφερειακών Αεροδρομίων που χωρίζονται σε δύο ομάδες.
«Μέσα από τη διαδικασία αξιοποίησης, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις που θα συμβάλουν στην αύξηση της δυναμικότητας των περιφερειακών αεροδρομίων, τη βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών προς τους χρήστες των αεροδρομίων και τη συνεπακόλουθη ενίσχυση της τουριστικής δραστηριότητας και της οικονομικής ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας» αναφέρει χαρακτηριστικά το Ταμείο.
«Κατά τη Β' φάση του διαγωνισμού, οι προεπιλεγέντες επενδυτές θα αποκτήσουν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία και όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας» καταλήγει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.