
Μέχρι την Τρίτη θα βρίσκεται η τρόικα στην Αθήνα...
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η Χριστίνα Κοραή στον Real Fm, η τρόικα αναμένεται να αποχωρήσει από την Αθήνα την Τρίτη το βράδυ, καθώς την Τετάρτη θα συνεδριάσει το Eurogroup για την τραπεζική Ένωση, και θα επιστρέψει μετά από έναν μήνα.
Από την πλευρά του το Μέγαρο Μαξίμου, αναφορικά με τις διαπραγματεύσεις με τους δανειστές, εκφράζει αισιοδοξία ότι θα κλείσουν τα δύο θέματα, δηλαδή οι πλειστηριασμοί και τα Αμυντικά Συστήματα και δεν θα αναγκαστούν οι αρμόδιοι υπουργοί να προχωρήσουν σε μονομερείς ενέργειες. "Δεν εκβιάζουμε, θέλουμε να τα βρούμε", είναι η γραμμή του Μαξίμου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.