
56χρονος μικροπωλητής κατήγγειλε στον ΑΝΤ1 τον ανηλεή ξυλοδαρμό του από μέλη της Χρυσής Αυγής, παραμονές της πρωτοχρονιάς. Μάλιστα, όπως υποστηρίζει ο κύριος Χρήστος Δημητρίου, οι τέσσερις νταήδες που του επιτέθηκαν, όχι μόνο τον ξυλοφόρτωσαν αλλά του έκλεψαν τα πράγματα που πωλούσε και μικρό χρηματικό ποσό...
Ο 56χρονος νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό και αναμένεται να χειρουργηθεί σε επέμβαση στον γοφό, τον οποίον του έσπασαν.



(..)είναι κότες , ρουφιάνοι και ανίκανοι οι χρυσαλήτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ελλάδα η χώρα του πολιτισμού και της φιλοξενίας,
η χώρα της ανθρωπιάς , των γραμμάτων ,του πολιτισμού και της δημοκρατίας, ξευτελίζεται κάθε μέρα σε ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ , αφού οι μπράβοι , οι νυκτοβάτες του τρόμου , οι αδίστακτοι δολοφόνοι, οι λαθρέμποροι όπλων και ναρκωτικών, φροντίζουν να βρίσκονται στην παγκόσμια επικαιρότητα και να ξευτελίζουν κάθε ιερό και όσιο. Μπορεί στην Ελλάδα να ‘’συγκαλύπτονται’’ οι βρωμιές και τα εγκλήματα ΤΩΝ ΧΡΥΣΑΛΗΤΩΝ, όμως οι ξένοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι η Καμόρα ‘’αστυνομίας-νεοφασιστών’’ αποτελεί σήμερα το εκκολαπτήριο του Νεοναζισμού στην Ελλάδα.
Δημιουργεί φοβερή εντύπωση, ποιοι Έλληνες θα βρεθούν να ψηφίσουν, χωρίς ΠΛΗΡΩΜΗ! αυτούς τους νυκτόβιους ασβούς, αυτούς τους στενούς φίλους και συνεργάτες του Αντώνη, τους υμνητές και λάτρεις του Χίτλερ;
Σήμερα που ξέρουμε τόσο καλά ποιοι είναι , τι έχουν κάνει τόσα χρόνια μέσα στη νύχτα, πως και με ποια κυκλώματα δεν βρίσκονται στη φυλακή για όσα εγκλήματα έχουν διαπράξει, θα εμπιστευθούμε σε αυτούς το μέλλον των παιδιών μας; Το πιο τρομακτικό από όλα, είναι ότι η πλειοψηφία από αυτούς δεν είναι ούτε άντρες , ούτε και γυναίκες.
Οι πιο πολλοί είναι μισογύνηδες , μικροτσούτσουνοι και ανώμαλοι. Είναι άνθρωποι που δεν έχουν μπέσα και μοιάζουν στον αρχηγό τους, που μέχρι σήμερα δεν πούλησε τη..μάνα του γιατί πρόλαβε και πέθανε.
Πουλάνε τους πάντες αφού όλοι τους , όπως είπε και ο Περίανδρος είναι κότες και ανίκανοι.
Έλληνες, τα παιδιά μας, οι φίλοι μας κινδυνεύουμε κάθε μέρα από τους ιδεολογικά, πνευματικά ,απόστρατους και ανάπηρους του Στρατάρχη των εφιαλτών της πατρίδας μας.
Θα ψηφίσουμε τους συνεργάτες του Αντώνη, τους παλιούς τους συναγωνιστές και έμμισθους πράκτορες του διεθνούς Φασισμού;
Το άτιμο είναι σε χασισοποτείο. Δεν μας λές κύριε πόσα πήρε ο χασισοπότης δικός σου??
ΑπάντησηΔιαγραφή